Gå til innhold

Jaja, da satt man her da, ensom og forlatt :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har ikke gått mer en et kvarters tid og jeg savner dem allerede. Det er ikke moro med barnfri uten mannen, ikke i det hele tatt. Føler ikke for å gå ut på byen heller, tvert imot. Og nå har jeg ikke lyst ut i morgen heller, hva skjer????

Jaja, skal få nytta tida godt. Skal vaske hus, organisere, sortere ut klær som kan pakkes bort, kansje se om jeg får slengt opp en tapet eller malt et eller annet....skulle vært ute å handlet litt, men jeg tørr ikke kjøre bilen til gubben heller, han har jo selvsagt min bil.

For ei sytekjerring jeg er, hvorfor i alle dager ble jeg ikke bare med dem????? ARGH!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggris :) Her i huset er det aldri barnefri,og kjenner vi kunne trengt det.

Skrevet

Kan du ikke invitere venninner over eller noe hvis du ikke vil paa byen da?

Skrevet

carpe diem, hehe..

se på det som trening til de er blitt store og flytter ut for godt. hva skal vi gjøre av oss da???

Skrevet

Hallo? Seriøst? Greier du ikke å nyte et par dager for deg selv? Da tror jeg du må jobbe litt med deg selv:-)

Skulle ikke du ut med en venninne og greier da? Hadde syntes det var kjempedeilig om det var meg i hvert fall.

Hvorfor greier du ikke kose deg i eget selskap da? Er det ikke digg bare å høre på den musikken man liker beste, lage en kopp te, lese en god bok, se den filmen man aldri fikk sett, ringe en god venninne eller hva som helst? Invitere noen venninner over. Ta en handletur og tur på kafé på lørdag?

Hehe, skjønner deg ikke i det hele tatt!!

Skrevet

hehe..bor uti gokk, så uten nøye planlegging så er alltid det vanskelig siden alle har barn. Jeg skulle egentlig på besøk til ei selv, men jeg har fått en sånn hodepine pga nattevåk at jeg ikke orker det. Planen var at jeg skulle overnatte der hele helgen, men det blir overnatting og fest i morra da, vil ikke skuffe henne heller.

Hovedproblemet er jo at jeg er "billøs", fatter ikke hvordan jeg overlevde før uten. Jeg tørr ikke kjøre gubbens siden den har tendens til å stoppe litt for tida, snart klar for å bli skrapmetall...sukk...føler jeg mangler en kroppsdel....

Skrevet

Det er det som er rart, vanligvis nikoser jeg meg når jeg er alene, jeg tror jeg har fått en midlertidlig depresjon av mangel på bilen min..hehe.....jo mer jeg tenker over det jo klarere blir det, er ikke ungene og gubben jeg savner mest men faktisk bilen min!!!! *lol*

Skrevet

Hvorfor i all verden tør du ikke kjøre mannens bil?? ;O

Skrevet

Idioten var så lur at han sa at jeg ikke burde kjøre den, den "fjusker" og kan finne på å stoppe...så da tar jeg ikke sjansen. Var veldig: du lar den bilen stå i helgen og får noen til å hente deg, eller tar bussen hvis du skal noe" mellom linjene i det han sa, og han overdriver neppe. Når han sier bilen er jævlig å kjøre så er det neppe en overdrivelse...

Skrevet

Ahh, okei... Ring etter leiebil, og send regninga til han.. Høhø.

Skrevet

hehe..hadde det ikke vært for at det hadde gått ut over min egen økonomi like mye som hans så skulle jeg kansje gjort det ja...

HEY!! kansje jeg skal kjøre meg en tur med gravemaskina hans? Tror du han blir blid da eller? :D Tar sikkert bare 5 timer en vei da...hehe

Skrevet

Hehe, ja det er bilen du savner!! ;o)

Kjipern med mannens bil da... Kan ikke venninnen komme til deg i morgen kveld i stedet da?

Skrevet

Hehehe, ja god tur! Skal kjøre utover og stå ved veikanten og heie på deg jeg! Hahaha =D

Skrevet

Jeg skal til henne uansett i morgen, og kjenner jeg meg selv rett så er vel humøret på topp til da, etter å ha farget bort etterveksten, stusset håret, shopping og en dram i hver fot, så da blir det nok fest uansett.

Begynner gradvis å komme over ensomhets og isolasjonssjokket. Så lurer på om jeg skal våge meg ut med vraket for å kjøre til nærmeste butikk før ølsalget stenger ;-) Et par kalde pils, høy musikk og husmorturboen på full guffe så tenker jeg det blir orden både på hus og på mor her...

Skrevet

Får heller sjanse på å "fjuske" meg en tur til butikken med vraket....sukk....øltørst husmor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...