Misti Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Jeg føler meg ikke bra.. litt infulensa symptomer. men tempen min går andre veien selv om det ikke kjennes sånn ut. føler jeg har feber men målte fpr 2 timersiden da var den på 37.6 og nå er den på 36,7 er dette en slagsfeber?
lille sprelle Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 jeg får negativ temp.utvikling innimellom. Kjenner ikke til andre som gjør det, og legene bare trekker på skuldrene, men sånn er det altså! (kan få høy temp også, men det er veeeeeeldig sjelden)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Jeg har feber nå jeg har under 36 grader.. Mange i min familie reagerer sånn på feber. Unntatt min søster og min far. Men alle på min mors side får det sånn.. Sjeldent jeg har 39 i feber feks..
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Lillebror på 2 år er også slik. Han har lett 35 g om han ikke er i form, men målte han til 38,5 på søndag. DA var jeg lettere panisk. Han ligger på 36,5 til vanlig og var fullstendig slått ut og verka skikkelig i kroppen!! Det som er med lillebror det er at når han er slik så blir han noen ganger også blå på leppene og kald på hender og føtter. Han får for lite oksygen og må ha ekstra astmamedisiner. Så kommer det seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå