Gå til innhold

Hvilket forhold har dere til..

Anbefalte innlegg

Skrevet

høye hæler. Da tenker jeg ikke på stillett, men mer hæler bare for å komme litt opp fra bakken.

Jeg er ganske høy i utgangspunktet, men føler meg så fin med litt hæler. Høy mann også, så jeg kan ha så høye hæler jeg vil uten å bli like høy eller høyere.

Enten er jeg i treningstøy og joggesko, og før brukte jeg aldri hæler, men nå synes jeg det er kjempefint! Er ikke en sånn dame som går i høye hæler på skogstur altså, men skal jeg handle eller til byen eller noe, så benytter jeg sjansen til å ta på meg skotøy med hæler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jo veldig lav, og har alltid likt heler. Har jo heller aldri godt med heler til gåturer eller heiaturer eller noe sånn. Men alltid ellers til by sko og fin sko har jeg hatt høye heler. Men nå etter graviditet og ryggproblemer og etter at jeg ble så gammel at jeg ikke brydde meg om å være lavere enn de fleste så går jeg med alle slags sko. Men foretrekker mest heler for utseende da. Mannen min er 16 cm høyere enn meg, så ingen fare for at jeg vokser over hodet på han om jeg bruker heler.

Skrevet

Jeg liker veldig godt høye hæler, syns det er veldig fint som du sier, men det er veldig upraktisk om man har barn med og skal trille vogn (da blir jeg akkurat litt høy) og løpe etter barn.

De 2 parene med vintersko som jeg liker best og tar på om jeg pynter meg de er lave.

Så det går faktisk litt i rykk og napp her =)

Skrevet

Jeg liker ikke høye heler i det hele tatt.

Skrevet

Så lebge de ikke blir for høye, er det helt greit:))

Skrevet

Bruker litt hæl når jeg skal pynte meg, men ikke til hverdags. Føler meg finere med en gang!

Skrevet

Jeg liker ikke sko med hæler. Har ingen heller.

Skrevet

Man får jo en finere kroppsholdning med hæler, men jeg har en vond rygg så det er sjeldent jeg går med sko med hæler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...