Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring med ultralyd i østfold.føler det er så mange som har vært der og ikke få vite kjønnet .noen som har vært der??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt begge mine ul på sykehuset østfold.... første gangen ville vi ikke vite kjønnet... nå andre gangen ville vi vite, og hun sa det ganske så raskt hun! Alle jeg kjenner som har villet vite har fått greie på det... så langt de har klart å se det da!

Skrevet

jeg var også der forrige svangerskap, og skal dit dette.. var vedlig fornøyd sist ihvertfall, fikk to ultralyder fordi tulla lå litt feil, og vi fikk vite kjnnet. Alle jeg kjenner også som har villet vite det har fått vite det..(sålangt babyen har vært samarbeidsvillig )

Skrevet

Jeg var på ul i østføld sykehus i forrige uke og hun sa ikke noe til meg. Når undersøkelsen var ferdig spurte jeg henne om hun så kjønn til barnet, Hun virket overasket at jeg vil vite og sa at hun tror at det var en jente. Men alt dette virket sååååå usikkert fra hennes side at jeg bestemte meg å vente litt og gå privat i januar mnd.

Skrevet

jeg har vært på ordinær ultralyd og en ultalyd for å sjekke at alt sto bra til på sykehuset i østfold. jeg har fått vite kjønnet begge gangene:)

Skrevet

man må si ifra før undersøkelsen starter at man vil vite da... forstår jo at de ikke kan bruke ekstra tid etterpå for å finne det ut... er jo flere som sitter å venter på sine timer liksom... så pass på å si ifra, så prøver de ihvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...