Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Åååh, hadde sentralstøvsuger i gamle leil. Det har vi ikke nå.. Så må kjøpe skikkelig støvsuger. Har bare brukt en sånn 2 in1 drittstøvsuger på kjøkkenet og vasket resten av huset. Men nå MÅ jeg ha en bra støvsuger.=) Noen som kan hjelpe?? Helst ikke over 3000 heller=)
3småtroll♥ Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Miele er best! Jeg har selv prøvd en del forskjellige og endt opp med miele. Er ikke den billigste, men holder lenge og er veldig god! Jeg jobber også i hjemmetjenesten og har da prøvd en del støvsugere på jobb også... Elecrolux har også en som er bra- husker ikke hva de heter de forskjellige, men den er hvertfall med slik rar bøy på røret... Den er det også lang ledning på- og det er veldig greit! Kjedelig med de som har 7 meter kort ledning! Den miele støvsugeren jeg har heter S- ettellerannet.... Den er ganske liten og kompakt, men suger godt!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 6. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2009 Takk for tips! Sjekket ut miele.. Alle støvsugerene deres heter S- ettellerannet =P hihi. Har alle støvsugerene til Miele lang ledning?
3småtroll♥ Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Hmmm.. da var du vel ikke noe klokere-he-he;) Nei miele har desverre ikke de lengste ledningene- det var den electroluxen.. Men går greit med den lengden som er på mielen her da. S4281 heter den jeg har- gikk å tittet nå
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 6. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2009 Hehe. Nå finnes ikke den lenger heller =P det er enten 4282 eller 5281.. Men takker for tips=)Vil gjerne ha enda fler også.. Har sett litt på Philips FC9171 også... Noen som har den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå