Gå til innhold

Undersøkelse om ørn og utdannelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye utdannelse har du og hvor morsomt synes du ørn er? Skal bli spennende å se om det er en sammenheng.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 år universitetsutdannelse. Syns noen uttalelser om ørn er meget festlige. Andre igjen, ikke så festlige.

Det jeg liker aller dårligst er surpomper.

Skrevet

Jeg lurer på om du, ørnanonym, er EN eller mange?

Det fører til neste spørsmål;

Er det bare jeg og deg som faktisk fniser av alle disse ørninnleggene og -svarene? Jeg fniser som en tosk hver gang jeg ser en ny overskrift selv nå, flere dager etter det som trigget hele greia. Om du bare er én er det bare to av oss, men kanskje du er fler og vi er mer vanlige.

Skrevet

Jeg synes de er festlig og har universitetsutdannelse.

Signerer med nick

Skrevet

Jeg har universitetsutdannelse, og gapskratter tidvis av disse ørneinnleggene :D

Skrevet

Den skj-ørn-te jeg ikke, er det du Muskatt som er ørnanonym?

¡

Skrevet

Jeg syntes ørn er morsomt, speielt hvis de tar barn.

Jeg har bachelor.

Skrevet

Hvis du mener meg 16:15 - så gleder jeg meg alltid til å åpne ørneinnleggene.. Blir av og til skuffet da men.. :D

Skrevet

Uheldig for dere med lang utdannelse at tilogmed jeg syns det er hysterisk morsomt, for jeg er ikke høyt utdanna ;)

Skrevet

suprise ! Ørnehumor er litt avansert humor. Les Se og Le- der finner du kanskje noe du kan le av

Skrevet

Jeg er universitetsutdannet og gapskratter av ørneinnleggene.

Skrevet

Jeg er ikke utdannet i det hele tatt, og ler meg ihjel av ørn. Iallefall enkelte tilfeller av ørn. De andre klapper jeg på vingen og sier godt forsøk til.

Jeg ble glad nå. Var sikker på at jeg bare hadde selskap av min uutdannete medsøstre, og at humoren var et resultat av dårlig utdannelse.

Det var en hi i går som mente at de som ler av ørn er trygdet... Er dere alle trygdet?

Skrevet

Nei jeg er i full jobb. Har ikke vært trygdet en dag i mitt liv.

Skrevet

Jeg synes ørn er uhyre festlig og er ikke utdannet. Er forresten arbeidsledig for tiden også:P

Skrevet

Hehe, jeg er trygdet og liker ørn :/

Skrevet

Jeg er sykepleier og ler så jeg griner av ørneinnleggene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...