Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Og hva med deg selv? Det er en sammenheng, skjønner du.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 ørnen min har en professorgrad i ørning *flinke ørnen min*
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Min ørn har i hvertfal 150 års dannelse.
Patetica fåkksi Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Min er barnelege i Danmark. For dere som kan.. eh, dansk.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Min ørn bor forsatt hjemme i ørnerede. . Selv om han er 32 har han fortsatt ikke klart å klekke helt ut av egget. Han har ikke hatt noe godt forbilde i ørnepappaø. Ørenepappa som kom og fikk, ga faen og gikk for 33 år siden.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Nei ikke pokker. Da ville den bare blitt snerpete, selvhøytidelig, arrogant, nedlatende, skåre dårlig på IQ tester og tro den er noe. Jeg selv derimot har kjeeempehøy utdannelse til tross for at jeg nå nettopp brukte flere e´er i kjempehøy.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 Ørnen min har ikke utdanning i det hele tatt, han går på NAV på trygd. He don't ørn any money by himself.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå