blond Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 http://www.dagbladet.no/2009/11/06/nyheter/innenriks/prostitusjon/8907993/ Noen som er overrasket over at småbarnsfedre oppsøker horer? Det er strengt tatt ikke noe nytt, eller hva? Å fokusere på barnesete i bilen er å vri saken bort fra dens kjerne, som i mine øyne er hvorfor folk prostiturerer seg, hva som får folk til å nedverdige seg gang etter gang.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Alle vet at det er menn med status og mye penger mellom hendene, som først og fremst oppsøker prostituerte. At det er småbarnsfedre blandt de, kommer ikke som noe sjokk på meg. Prostisjon er et av verdens eldste betalte yrker, og hvorfor kvinner i flere århundre velger denne måten å tjene penger på, er et mysterium for meg:( Kanskje det handler om raske og lett tjente penger?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Helt enig blond. Det er å ta saken vekk fra dens kjerne. Dette er gammel nytt. Og viser bare hvor lite redd slike folk er for å bli tatt.. Det skjer jo veldig åpenlyst på gatene i de store byene.. Skremmende!! Skulle heller hjulpet de kvinnene vekk fra det miljøet og den onde sirkelen. Hver kvinne har vel hver sin historie, men man skulle ikke tro at dette var noe de ønsket hvis de hadde valg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå