Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Nei, du får ikke lov til å kalla barnet ditt ørne-ørn, det skal bli vårt navn samt at vi alle skal skrifte etternavn til ørnesen det blir bare så kult med Ørne-Ørn Ørnesen.. Neste skal hete Ulve- Ulv Nesten sauspiser.. Tror du barna mine kommer til å løpe rundt å stjele andre babyer og lamunger for å spise dem med disse navnene? Er det belastede navn??
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Kommer ann på hvor du bosetter deg. Hvis du flytter på landet med mye sauehold kan jeg tenke med at det blir belastende å hete Ulve- Ulv Nesten sauspiser. Hvem er det som for skylda hver gang en liten søt sau blir gnagd litt på?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 herregud nå må jo sauebøndene snart dele litt på godene syens jeg.. Så egoistiske altså, meg meg meg hele tiden.. Jeg har vært oppe halve våren med små knøtta bhuhhhuuu!! I mean, hvis de var så viktige for dem så burde de jo ikke la dem leke rett utenfor stuevindet til Bjørn Bjørnson og Ulve-ulv.. Det blir jo som å slippe dem inn i en sjokolade fabrikk så får de ikke smake på engang..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #10 Skrevet 6. november 2009 Nei, Ørn spiser kunn babyer. Det er litt vanskelig å få tak i ferskvare hele tiden, Bjørn og Ulv spiser helst ferskt lam, men de er også glad i fisk. Ikke alltid da.. Ørna er helt hysterisk opptatt av å være sunn så hun trener fire timer dagelig og spiser kunn fisk.. Er litt bekymret for henne altså.. noen som vet hva jeg kan si til henne for å få henne til å slutte, hun har liksom bestemt seg for at armene hennes er for små slik at hun ikke får tatt av når hun skal fly.. Huff, alle disse problemmene man skal hanskes med. Den ene naboen truer med å saksøke meg fordi jeg lar barna løpe rundt å kose seg i skogen og nær barnehager.. Herregud de er jo ikke pedofile eller da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå