Gå til innhold

Har vi svineinfluensa i huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår har vært forkjøla i over ei uke og på mandagskvelden begynte hun å ynke seg og sa hun var sliten. Hun fikk høy feber og nesa rant. Hadde over 40 i feber i to netter, noe lavere på dagtid. Hun har dårlig matlyst og hoster og snufser en del. I dag har feberen ikke vært over 39, men nå ligger hun på sofaen og sover, så hun er tydeligvis sliten og slapp. Har ikke vært hos legen med henne, men ringte dit i går. De kunne ikke svare på om hun hadde svineinfluensa, men anbefalte oss bare å fortsette slik vi gjorde - ta tida til hjelp, sørge for at hun fikk nok drikke og bare holde henne i ro.

Jeg har selv slitt med forkjølelse i mange dager og den siste uka har halsen min kranglet og vært skikkelig vond. Jeg har ikke feber, men har kjent verk i kroppen og vært i litt "uggen" form. Kan det være at vi begge har eller har hatt svineinfluensa?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er veldig vanskelig å svare på om man har det eller ei uten at man tar en test. Men klart, det er kanskje greit å ta høyde for at dere har det, mtp smitte og slikt...

Om hun blir dårligere må dere jo uansett til legen, men får håpe det går veien nå!

God bedring til dere begge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...