Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Har ikke fulgt med i timen i noen dager kan noen bare fylle meg inn på den??? Jeg lover at jeg i fremtiden skal følge bedre med på DIB!!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Bla deg litt tilbake (noen sider bare) og finn en tråd som heter: Kan ørn ta baby?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Her er innlegget det startet med:) http://www.barnetmitt.com/forum/thread/140918035 Hvis du søker på "ørn" i søkefeltet øverst til venstre såfår du opp utallige tråder som har utspunnet seg fra dette innlegget.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Ei dame som la ut en står om : Kan ørner ta baby? Eller noe sånn. SÅ har det bare balet seg på her hehe. Må si jeg synes det er ganske morsomt
TøffiTrynet☠ Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Den nye DIB-greia er: Du må for all del IKKE la barnet sove ute i barnevogna, for da kan ørnen komme å ta babyen din!! Seriøst! Så jeg kommer i hvertfall ikke til å legge babyen min til å sove ute lenger... Det er farlig det... Og tenk på hva andre DIB-mødre ville tenkt om meg hvis de så jeg gjorde det?!? -En bekymringsmelding til barnevernet mest sannsynlig... Sukk... ;p
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 hehehehe!!! Har heldigvis ingen babyer som ørnen kan ta, men det sto ikke øverst på min bekymringslista da de var små.. Takk for at dere har oppklart dette for meg, har lurt leeeenge nå.. Ha en flott dag videre, HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå