Gå til innhold

hva er den ørn greia ???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fulgt med i timen i noen dager kan noen bare fylle meg inn på den???

 

Jeg lover at jeg i fremtiden skal følge bedre med på DIB!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bla deg litt tilbake (noen sider bare) og finn en tråd som heter: Kan ørn ta baby?

Skrevet

Ei dame som la ut en står om : Kan ørner ta baby? Eller noe sånn. SÅ har det bare balet seg på her hehe. Må si jeg synes det er ganske morsomt ;)

Skrevet

Den nye DIB-greia er:

Du må for all del IKKE la barnet sove ute i barnevogna, for da kan ørnen komme å ta babyen din!! Seriøst! ;)

 

Så jeg kommer i hvertfall ikke til å legge babyen min til å sove ute lenger... Det er farlig det... Og tenk på hva andre DIB-mødre ville tenkt om meg hvis de så jeg gjorde det?!? -En bekymringsmelding til barnevernet mest sannsynlig... Sukk... ;p

Skrevet

hehehehe!!!

 

Har heldigvis ingen babyer som ørnen kan ta, men det sto ikke øverst på min bekymringslista da de var små..

 

Takk for at dere har oppklart dette for meg, har lurt leeeenge nå..

 

Ha en flott dag videre,

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...