Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Andersen er igjen ute og slenger med den medisinske leppa. Denne gangen hevder hun at årsaken til den raske spredningen av svineinfluensaen er at folk har slurvet med hygienen, og glemt hygienerådene som kom i høst. Høres noe merkelig ut for mine ører ettersom det har vært sprengt kapasitet hos antibac og lignende aktører. Det står desinfeksjonssprit hvor enn en kommer, skole, barnehage, lege, akupunktør, private hjem osv. Det neste er at du kan sprite henda før du skal i butikken. Synes alle jeg ser hoster og nyser i albuen, de få som ikke gjør det får stygge blikk fra andre rundt seg. Noen som kjenner seg igjen i Andersens teori??
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Jeg har influensaen nå. Men jeg måtte på butikken i dag, for jeg er alene og har allerede vært inne med sykt barn i over en uke. Jeg har sprit i vesken, på badet og på kjøkkenet, og bruker dem flittig. Jeg holdt også avstand til andre der jeg kunne, og holdt inne hosting(lukket munn). Jeg kjøpte til og med sånn Zalo med antibakteriell i dag(sånn blå), noe jeg aldri gjør ellers. Men jeg så ei dame ved påleggshyllene som hostet seg i hånden, og så tok hun på handlevognen etterpå....... Bare tenk når hun plukker varer...... Jeg vet jeg helst skulle holdt meg hjemme, men det gikk ikke lenger.....
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Jeg måtte også på butikken i dag (med influensa) men hadde på meg munnbind, selv om jeg så passe teit ut, og fikk mange skulende blikk. Vasker hender sikkert 40 ganger om dagen, hoster alltid i papirtørkle eller armen. Passer på å vaske hendene til barna, og få en baby til å hoste i tørkle eller arm er vanskelig Har holdt meg borte fra folk jeg vet er syke. Bortsett fra barna mine, syns ikke det hører hjemme noe sted å nekte barna mine å sitte på fanget mitt og kose selv om de er syke og smittefarlige. men syke har vi altså blitt. Jentungen ble smittet i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Bjørg Marit Andresen er ikke helt oppdatert på smitte,stakkars.. hun har skrevet en bok, men selv ikke der klarer hun å få det rett..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Jeg tror den damen har et poeng. Er helt sjokkert over en del menneskers hygiene i Oslo. Veldig mange hoster, nyser - uten å gjøre det med lommetørkle foran munnen - eller i armhulen. Enkelte hoster i hånden... Synes ikke folk er hensynsfulle i det hele tatt. Ikke rart at mange blir smittet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå