Gå til innhold

OTH-bag til "gammel" vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte brukt OTH-sportsvogn på finn.no til ettåringen i fjor, men har termin i mai/juni-2010 og lurer på om jeg kan kjøpe bag til den gamle vogna slik at jeg slipper å kjøpe alt nytt?

Hvordan tar man av sportsdelen og monterer bagen til vogna? (får ikke til å ta av kalesjen...eller må man "ta i" litt?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Regner med at de nye bagene passer de gamle vognene, men du kan jo kjøpe brukt bag også?

Når det gjelder sportsdelen må du være litt hardhendt med kalesjen(og knappene forøvrig på sittedelen) de skal jo ikke falle av 'av seg selv' i bruk.

Hvis du ikke får det til ville jeg ha tatt den med i en butikk så de kan vise deg det.

Lykke til!

Skrevet

Takk skal du ha:)

Skal se på finn om det finnes noen brune, brukte bager til salgs. Vogna er fra -06 så det er kanskje en fordel.

Skrevet

Jeg har 06-modell og kjøpte ny bag til vogna i fjor, altså en 2008-modell bag. Passer perfekt den. Ikke noe problem å kjøpe nytt sportstrekk heller, passer også til 06-modell. Finnes masse brukte bager å få kjøpt på finn.no.

Sportstrekket sitter ganske godt fast, spesielt kalesjen. Så man må bruke litt makt. Når trekket er av så er det bare å klipse på bagen. Pass på så at bærehandtakene på bagen havner riktig, hvis ikke kan du få litt problems når du skal ta bagen av igjen.

Skrevet

jeg har en 06model og jeg husker jeg slet lenge med den kalesjen altså.. men du må bare prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...