Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 kommentere skrivefeil i innlegga ??? særlig hvis man blir litt truffet av innlegget , så slår folk tilbake med at : haha du skreiv feil på det og det ordet, er du dum ?? dette er lavmål, barneskole mobbing... svar heller på hva innleggene faktisk handler om....
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Bortsett fra når HI mener at alle burde skjerpe seg med rettskrivinga, og ikke kan rettskriving selv engang. DA fortjener HI helt seriøst å få på pukkelen. Man kan holde kjeft hvis man er mindre begavet..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Det trengs bare ett ? for å stille et spørsmål. Og barneskole mobbing kan med fordel skrives i ett ord. Jeg er en av dem som lett legger merke til feil, men prøver å overse fordi jeg vet dette er min greie. Og feilene er heller ikke i veien for å forstå innlegg. Og jeg har aldri brukt feilskrivinger som argument i en diskusjon her inne, annet enn de som mener at enkelte skrivefeil ikke kan ha opphav i dysleksi, fordi feilene er "feil" i forhold til dysleksi. De fleste som mener dette, tar feil. Og det gjør meg faktisk forbannet på dyslektikernes vegne. Jeg har nemlig et barn med sterk dysleksi, og vet derfor en god del om hvilke feil som begås der. Og også at der finnes ulike former og grader av dysleksi. Skriveleifer gjør alle, også jeg. Men det betyr ikke at en ikke kan skrive ordet rett. En har bare blingset, eller gidder ikke rette før en legger inn svaret/innlegget. Dette skjer alle, til og med norsklærere;)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 alltid slite med skriving og lesing.. kjedelig å måtte sjekke over 3 ganger før man legger ut innlegg, hvis ikke blir det bare innlegg hvor folk skal kommentere alle feila i stedet... HI
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 14:58 her. Bare overse de som kommenterer. Det sier egentlig mer om dem enn om deg:) Jeg så et innlegg her for en stund siden om dette, hvor en som svarte hadde lagt inn en tekst fra en undersøkelse, hvor første og siste bokstav i hvert ord var på rett plass, men resten var plassert hulter til bulter. Det gikk fint an å lese teksen, og poenget var at undersøkelsen sa at så lenge første og siste bokstav var på rett plass, så klarte en å lese det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå