Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Jeg blir så overrasket over at folk kan bli så lett provoserte. Dette er et useriøst forum, det vet alle. Jeg synes det er morsomt og et friskt pust når folk svarer på en spydig måte. Det er som oftes bare gjort med humor og det lyser gjennom. Skjønner ikke at folk kan misforstå så lett. Så til dere damer som spriter opp debatten- bare fortsett!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Ååååå, så frisinnet du er! Å så godlynt og åpensinnet... bla bla bla! blæh!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 De som vil kose, kan gå på skravle. Der er vi snille som lam med kosesnuskeluske-samtaler. Her må man tåle steken.....
_Løvemamma_ Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Jeg synes det er kjempefestlig med folk som lar seg provosere over den minste ting Sitter ofte å ler høyt mens jeg leser her.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 Nei, nå må du skjerpe deg altså!! Sånn snakker vi ikke til folk!! Barna dine blir sikkert mobbere og du kommer sikkert til å le av det.. *løpe til administrator for å få hele innlegget slettet og sperre ut slemme NN som ikke klarer å være snille og dydige hele dagen.. * * løpe tilbake for å hente vannflaske det var jo f*** meg langt til admin..*
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 Humo ja, det har vi masser av. Når det er sagt så kan man vise litt fintfølelse også. Jeg syns ikke det er noe morsomt at en som har født sin døde sønn blir beskyldt for å lyvel.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #10 Skrevet 6. november 2009 hehehe masse humo og av og til så lyvel man...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #11 Skrevet 6. november 2009 nja... noen ganger er det morsomt, men når det eneste som skrives er "fitte" så synes jeg det er umodent, barnslig og i barnehage-kategorien
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #12 Skrevet 6. november 2009 Det var selvfølgelig ikke ment til gravid 26, men disse oppegående damene som er med på denne type HUMO jeg snakker om vet det. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå