Gå til innhold

Dette er vel neppe influensa?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Treåringen kom hjem fra bhg i går med trøtte, blanke øyne og han var sliten. Fikk feber og okka og aia seg over vondt i hodet og knærne og ryggen og i det hele tatt. Jeg ga han en paracet og la han. Feberen forsvant, han sov i 13 timer, og i dag har han vært nesten sitt gamle jeg. Superslitsomt siden jeg har baby her også. Jeg har måttet leke og spille rollespill i absolutt hele dag. Trenger vel ikke holde ham hjemme i 7 dager vel? Grøss....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...