Babykilo Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Treåringen kom hjem fra bhg i går med trøtte, blanke øyne og han var sliten. Fikk feber og okka og aia seg over vondt i hodet og knærne og ryggen og i det hele tatt. Jeg ga han en paracet og la han. Feberen forsvant, han sov i 13 timer, og i dag har han vært nesten sitt gamle jeg. Superslitsomt siden jeg har baby her også. Jeg har måttet leke og spille rollespill i absolutt hele dag. Trenger vel ikke holde ham hjemme i 7 dager vel? Grøss....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå