Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Er det noen her som følger med på Glamour? Den der såpeserien som går på tvnorge kvart over 12.. Jeg skal ærlig innrømme at det står på, mens det går, og jeg ser litt innimellom. Er jo ikke akkurat vanskelig å få med seg handlingen.. Haha.. Husker jeg så på det når jeg var mindre, og var sååå forelsket i en eller annen CJ fyr som ikke er der lengre.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Nei, det gjør jeg ikke.. ( men jeg fulgte med i serien for maaange år siden og var dødsforelsket i en eller annen samt kjempe sur på taylor eller var det brook fordi de var jo noen skikkelige bitcher)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 nei, men jeg fulgte også med for noen år siden, samme med gode og onde dager som jeg nå er blitt hekta på igjen..
Gjest Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Ikke pokker om jeg ser på det rølpet der! Ser jeg at deg begynner, er jeg ganske så kjapp med å skifte kanal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå