Patetica fåkksi Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Her skal det males! Julegave. Kreativiteten min har tatt seg en pause selv om jeg tror jeg er inne på noe. Har dere hobbyblogger jeg kan se på, eventuelt inspireres av? Bukker og neier.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 jeg maler ingen ting som du vet, men jeg vil bare si: flinke flinke Pa Te Ti Ca!
Patetica fåkksi Skrevet 6. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2009 Nesten så jeg dåner her, det var da et kompliment! Det jeg vurderer å lage er egentlig pga. deg. I korte trekk: Det du bestilte var jeg nettop ferdig med da noen andre så det (det stod ute for å tørke. Da fikk jeg som kjent en ny bestilling; samme motiv bare større og andre farger (som skulle passe inn med farger i den stua). Jeg har nå fått beskjed om at de vil ha enda et bilde, men denne gangen er det desverre opp til meg! "Så lenge fargene matcher det andre".
erteposen + 4 Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Jeg sysler litt med det, men min bedre halvdel er så dyktig at jeg gjemmer meg bort i en krok i atelieret hans. Tror jeg skal henge opp et forheng:) Men jeg fikk meg en presse i sommer, og jeg har laget en del trykk. Jeg gir aldri bort ting jeg har laget i julegaver, men skal trykke julekort i år.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 hihi.. så bra at det ikke bare er jeg som syns bildet er genialt hm... det er jo ikke så lett og lage ett som skal passe til det..hm... tenke tenke
Patetica fåkksi Skrevet 6. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2009 Nei veit du den tør jeg ikke vise fram, jeg er ganske tøff noen ganger men blir dritflau om alle her skal se den, dessuten er det et bilde av meg i dyp konsentrasjon og det ville blitt for meget. Men jeg kan kanskje, med mye overtalelse, komme med en slags sensurering?
Gjest Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 Jeg har ikke malt paa flere aar, men jeg elsker aa male. Mest med olje og akryl og jeg liker aa lage lerret selv slik at jeg selv kan velge grunningen. Naa fikk jeg lyst til aa male igjen, men det var det med tid da ...
lavendelblomst Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 jeg liker å male, har allerede malt julegaver.. Men har ingen hobbyblogg..
TA 1980 Skrevet 6. november 2009 #10 Skrevet 6. november 2009 Har ingen hobby blogg, men jeg maler bilde til meg selv og venner av og til. Men til gaver, da blir det gjerne malte smykkeholdere, talerkener, kopper, vin glass. eller malte kubbelys.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 6. november 2009 #11 Skrevet 6. november 2009 jeg er hobbymaler et par ganger i aaret . jeg blir inspirert av aa drikke vin og hoere paa musikk jeg likte foer.. og av andre sine bilder ogsaa saa klart
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 6. november 2009 #12 Skrevet 6. november 2009 Jeg er en hobby maler! Har gått 3 årig tegning/form og farge + et år på folkehøgskoel med det samme. Nevøen min blir døpt neste helg og jeg har malt en barnestol til han:) Altså, kjøpte en blå stol på IKEA og malte et Postmann Pat motiv på den og skrev på alle vitale mål han hadde til fødselen. Ble egentlig fornøyd, om det er lov å si det:) Ellers er det en stund siden jeg har malt bilder. 3 år siden kanskje. Har solgt ett til et vennepar, broren min pg samboer har et i stua jeg malte i 2000 på folkeh.sk, og pappa har noen på veggen hjemme. Gøy å se at de lever:) He he. Hva jeg inspireres av? Hmm.. det bare kommer om jeg ser noe jeg har lyst å male, et motiv e.l Har maling og staffeli i kjelleren, men jeg tar meg ikke tid til å male lenger.. litt trist, men aner ikke hva jeg skulle malt nå..
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 6. november 2009 #13 Skrevet 6. november 2009 Jeg er også en hobbymaler Har malt mange bilder til venner og kjente, både som gave og solgt, og ved et par anledninger solgt til cafeer og ukjente. Siden jeg jobber deltid prøver jeg å få malt de dagene jeg har fri. Syr også en del, barneklær da Jeg inspireres av mye rart, men stort sett får jeg et innfall og en følelse der og da. Noen ganger må jeg lade meg opp på forhånd og planlegge bildene mine, andre ganger kommer det av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå