Gå til innhold

Andre me små som tisser igjennom på natten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ingenting, hver morgen er pysjen bløtt... Hun tisser igjennom mest hver natt.. Bruker Libero str.6, gikk opp fra str.5 for en liten stund siden.. men ser ikke ut til å hjelpe noe særlig....

Hvilket tips har dere??? Begynner å bli litt lei nå....

Hun drikker litt vann i løpet av natten av og til myye.. ser ut som hun blir veeeldig tørst i løpet av natten og må ha vann....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Prøvd å bytte bleiemerke da? Kanskje Pampers, First price eller noe kan funke bedre på natt?

Skrevet

Syns pampers virker så tynne i forhold til libero, derfor har jeg ikke prøvd disse...

Brukte pampers tidligere, men da hadde vi problem med at hun bæsjet igjennom disse, derfor gikk vi over til libero...

Skrevet

Vi bruker kun pampers på tassen vår. Mest fordi jeg syns libero sine nyfødtbleier var så harde. Har kun opplevd lekkasje to ganger, men det var fordi bleien ikke satt godt nok på :)

Skrevet

Vi bruker vanlig libero på dagen og up&go på natten. Er aldri våt igjennom lenger.

Skrevet

Ja, vår lille har tisset gjennom alt siden han ble født. Han er nå 3,5 år gammel, og tisser fortsatt gjennom, selv om han har vært tørr på dagtid i over ett år.

De bleiene som fungerer best er Pampers Active Fit. Da HENDER det at han ikke tisser gjennom. Libero funker ikke i det hele tatt her i huset.

Vi bytter bleie når vi legger oss, og så eventuelt hvis han våkner om natten og bleien er våt.

Tips taes i mot med takk!

Skrevet

Dette har vært et stort problem hos oss også. Hver morgen var pysjen våt og måtte vasker dyner flere ganger i uka. Jeg gikk over til Pampers Babydry og nå skjer det veldig sjelden! :) I tillegg får han mye mindre å drikke om kvelden. Han pleide å få en flaske melk til barne-tv, men nå gir jeg melka på glass slik at han ikke drikker like mye. Han får som oftest litt vann om natta, men det pleier å gå fint. Et tips jeg har fått er å feste tapene litt på skrått oppover, det funket hvertfall her.

Skrevet

Etter 2,5 år med libero måtte vi også bytte til pamers fordi han tisset gjennom bleiene på natten. Har ikke hatt uhell etter det. Gjør ingenting om de er tynnere når oppsamlingsevnen er bedre - tvert i mot! Bruker pampers easy up nr 5.

Skrevet

Tuuusen Takk for mange svar :))

Skal rett å slett prøve pampers :)) men har lest tidligere at det ikke finnes up&go i str.6 i pampers, er det riktig???

Kanskje det holder med str.5. Hun er rundt 11.5kg kan jeg tenke meg :))

Skrevet

Gutten min er rundt 10,5 kilo og jeg bruker Pampers Babydry i størrelse 5 på ham om natta. Har lett etter størrelse 6, men har ikke funnet.

Skrevet

Takk for svar - Most Fruitful Yuki ♂08+♂10 -

Da kjøper jeg pampers babydry str.5 i morgen og prøver :))

Skrevet

Pampers er amerikansk og der slutter barn med bleie mye tidligere enn her, det er noe av grunnen til at Pampers ikke har større enn str 5. Har jeg hørt da. Vi bruker pampers baby dry el active fit, men på natten nr 6 libero. Han er alltid tørr om morgenen, selv om han drikker opptil 6 dl etter bleieskift om kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...