Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Vi har jo vært en del på kafè og det går fint, men det er jo på dagtid. I kveld skal sambo treffe noen kamerater (mulig det kommer noen av kameratenes kjærester) etter jobb va kl 17. Han vil gjerne at jeg og snuppa skal bli med. Jeg har jo lyst til å komme meg ut litt, men er litt redd for at folk skal tro jeg sitter der og har med babyen på "byen". Jeg har ikke tenkt å drikke (sambo tar sikkert et par øl og så kjører jeg oss hjem), men kanskje ta en alkoholfri øl. Vi skal på et sted som er kaffested om dagen og "utested" om kvelden (ikke dansegulv). Har jo tenkt å dra hjem før de setter opp musikken osv. Er jeg bare helt rar som synes det er litt feil, samtidig som jeg er en sånn person som mener at baby ikke er noen hindring, at de kan være med på "alt". Hun er forresten 8 uker gammel og ingen problem å ta med seg på kafe. Bare føler at etter kl 17 på fredag er "helg" og om man da sitter på et sånt sted så er man ikke på kafe, men på byen.
wirre;o) Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 hadde vi bodd eller vært på ferie noen grader lengre syd ville dette vært heeelt normalt.. En tar jo ikke med seg babyen på disko akkurat ;o)
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Ingen grunn til ikke å være sosial selv om man har fått baby! Ta med deg mann og barn på "fredagspils" og kos deg!! Jeg gjorde akkurat det samme da jenta mi var så liten at hun bare lå i vogna si og kosa seg... God helg
Mammaen til Isak Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Dra deg ut, jente! ;o) kos dere.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 dra ut å kos dere:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Det har jeg gjort! Dog for å drikke kaffe med venninder, men klokka var da passert 21 når vi kom dit... ikke noe problem, dra og kos deg )
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 6. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2009 Vi dro ut en tur og det var koselig, men ble litt høy musikk der etter hvert så nå er vi hjemme igjen og far og datter ligger på sofaen og sover Et annet problem var også at det ikke var noe sted å skifte bleie. Synes ikke vi kan gjøre det på sofaen og selv om jeg har med underlag som følger med stelleveska så er det litt ekkelt å legge det rett på doen. Dessuten begynner hun å bli litt lang så hadde sikkert ligget med beina utenfor. Hadde hun hatt en skikkelig bæsjebleie måtte jeg jo bare ha skifta, men vi venta med tissebleia til vi kom hjem og da var den TUNG, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå