MissAntrop Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Noen som vet omd et er stor variasjon fra om man måler blodsukker i fingeren og i arma ved vanlig blodprøve? Vil feks den i arma gi en høyere verdi enn den i fingeren??
Gjest Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Det spiller ikke no rolle hvilken måte det taes på verdiene er det samme enten det er venøst eller kapillært..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå