Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Legger spesielt merke til det i slike forum. Vet ikke om det er fordi folk er slurvete eller at de rett og slett ikke kan skrive. Syns alle burde skjerpe seg og tenke litt over det.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Jeg er for eksempel enig i dårlig og-å bruk i overskriften din.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Ikke nok med at det er ekstremt barnslig å skrive et innlegg om at folk skriver mye feil, men du klarer faen meg å skrive feil selv!! Er det mulig å være mer patetisk da?! Hvorfor skal dere henge dere opp i alt her inne? Har dere virkelig så lite å gjøre? Vask huset! Lek med barna! Plei kjærligheten til mannen deres (hvis han fortsatt er der, og gidder å være sammen med sånne nek som dere!) Gjør med andre ord, noe fornuftig!!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Jepp HI, å-og er en gjenganger... Som i overskriften din... Personlig blir jeg ikke så provosert av dette, synes det er mye bedre at folk skriver med de forutsetningene de har enn at de lar være fordi de kanskje blir anklaget av korrektur-pedanter som deg ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 jeg slurver mye ekke så nøye synts e
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 anonym 14:07 Hvor gammel er du? Fatter ikke at det går ann å være så barnslig.. Dette har jeg sett på maaaaange innlegg. Noen klarer bare ikke å svare ordentlig, må liksom bare kaste drit til HI uansett hva de skriver. Kanskje på tide at du får deg et liv, du har sikkert nok av tid du, for jeg regner ikke med at noen mann holder ut med deg.. (samme mynt, ser du hvor barnslig og dumt det blir) Enig med og/å, men også dobbel konsonanter.. Stakkars HI som greide å skrive feil, men kanskje det er en slurvefeil?? Noe HI påkeker at det kan være blant de som skriver feil...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Ja, enig.. Jeg skriver jo alltid perfekt spesielt når jeg blir avbrutt mens jeg skriver å mister helt tråden og fortsetter uten å lese igjennom. Leser igjennom lagra innlegg og finner en HEL bøtte skrivefeil, tegnsettingsfeil og ikke minst så er det masse bokstaver som former ord som overhode egentlig ikke skulle være der.. Glad jeg ikke skriver master og jeg har lært at hvis jeg skal skrive noe mer formelt så kan det lønne seg å holde øya på skjermen og runga rett i munnen for så å lese over fire fem ganger før jeg sender det avgårdet..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 Dere som blir provosert, ikke svar... Skriver under på anonym 14:21 HI
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 Ja jeg tror det er mange slurvefeil, sikkert mange som ikke gidder å lese over heller, men på forum som dette spiller det jo ikke så stor rolle.. bortsett fra at noen alltid må bry seg da... Ser jo det her også, hvor barnslig voksne folk kan være. Hilsen ei som også er opptatt av rettskrivning:)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #10 Skrevet 6. november 2009 Rimelig ironisk når du selv skriver feil i overskriften din HI. Jeg slurver mye her selv skal jeg innrømme. Kan tenkes at retteprogram på word har endel ansvar for endel av slurvet, blir hvilepute. Tastefeil, slurvefeil er greit nok, man skjønner hva som skal stå der. Det er mer mer irriterende er feil bruk av spørreord som at mange bruker HVEM i stedenfor HVILKE. Utstrakt feil i bruk av og/å, greit, man kan slurve en og annen gang, men når og/å blir brukt galt konsekvent nesten så skinner det temmerlig igjennom at det er hull i skolegangen.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #11 Skrevet 6. november 2009 Jeg driter i om det er slurvefeil eller hva det er, HI. Du kan ikke fortelle folk at de skal skjerpe seg når du burde skjerpe deg selv først. Dessuten er det ikke slurvefeil, hvis man kan og-å regelen skikkelig, så slurver man ikke med den. Da KAN man den.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #12 Skrevet 6. november 2009 Hmm...ganske tydelig at 14:21 er HI. Det er så patetisk å se HI svarer seg selv som en annen nn.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #13 Skrevet 6. november 2009 Mye slurvefeil, og mye orddelingsfeil! Men HI. Du må tåle å få slengt noen kommentarer når du legger ut et innlegg for å provosere. Syns ikke noen her har vært verre enn deg.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #14 Skrevet 6. november 2009 Hahahah! I overskriften din er det jo to skrivefeil. Skjerpings! Skal du først rakke ned på folk, så må du nesten ta tak i dine egne skrivefeil først.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #15 Skrevet 6. november 2009 Anonym 14:40 Hehe.. var nok ikke jeg som skrev den, men kunne like gjerne ha vært det, for som du ser så skriver jeg under på den.. Det var godt skrevet og jeg er fullstendig enig HI
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #16 Skrevet 6. november 2009 Takk så mye NN og HI.. Det var jeg som er nn 14.21 og jeg var ikke HI.. Dessuten var innlegget en forklaring på mine feil og kanskje det forklarer hvorfor andre skriver feil.. Vi skal jo som regel bare..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #17 Skrevet 6. november 2009 Og/å og komma er en fin ting å kunne litt om, HI.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #18 Skrevet 6. november 2009 HI: du spør jo om folk er enig, da må de jo få svare dersom de ikke er det -og til og med blir provoser.... Hallo....
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #19 Skrevet 6. november 2009 Anonym 14.21: Jeg er 14 år, har 7 barn med 7 forskjellige fedre. Fornøyd? Er det ikke sånn det er her inne da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå