Lykkelig 2 barnsmor <3 Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Jeg stod på knea på gulvet i stad. Skulle sette meg på rompa, sklei på gulvet og rompa gikk i gulvet med et dunk. Nå er jeg selvfølgelig redd noe kan ha skjedd. F.eks morkakeløsning. Hvor mye/lite skal til før den løsner? Og hvor fort eventulet merker jeg om det har skjedd en skade? Blei både lei meg og redd. Håper noen kan hjelpe meg litt..... Er 15 uker i dag.
l.m.m Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Jeg vet ikke mye om morkakeløsning, men jeg vet at kroppen tåler mer enn man ofte tror. Hvis ikke alt er i orden kjenner du det vel helst, smerter, blødninger o.l. Ta det med ro en stund og se hva kroppen gir av signaler.
Blomst90 Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 jeg falt selv når jeg var i uke 14, slo falt så hardt at jeg svimte av men gjennom en ul så vi at alt fremdeles var fint på innsiden så kroppen tåler nok mer enn vi tror, i blant.
Jenta112 Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Trur ikke du bør bekymre deg. Jeg sklei og falt og sklei på ett fjell i sommer.. Fikk litt vondt i rompa, men alt er bra med bebisen..
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Jeg er 22+6 uke idag, og forrige lørdag så falt jeg i trappa... Gled 4-5 trappetrinn på rompa så et smalt... Fikk en skikkelig blåmerke og kul på venstre hoften... og blåmerker på venstre arm... Barnet sparker og har det helt fint... :)
Fifrildi Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Morkakeløsning er visstnok så vondt at du skjønner at noe galt har skjedd... Men er du redd, ring legen du! Eller føden din.
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Falt sist svangerskap i uke 15. Lekte sisten med barna på skolen, snublet og STUPTE frem og landa flatt rett på magen. Var sikker på at ungen skulle sprette ut av meg der og da Men gikk helt fint. Hadde i tillegg morkaka på fremsiden.. Tror nok det skal en god del til for at fall skal være farlig for barnet.. Men som sagt over, er du bekymret, ring heller føden og hør
en liten en Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 hvis du ikke har vondt, så er det ikke noe å bekymre seg om, du tåler mye, og barnet ligger trygt og godt beskyttet. he he.. jeg husker da jeg var gravid første gang, da tryna jeg skikkelig på ski med en ivrig trekkhund foran ca 4 mnd på vei, falt meg ikke inn at det kunne være farlig engang... og tryna vel diverse ganger bak hundesleden, spurtet etter løse hunder ++ det er stort sett ikke noe problem å drive med det du gjorde før du er gravid, kanskje lytte litt ekstra til kroppen, men har du det bra og gøy, så har barnet i magen det bra også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå