Gå til innhold

kan jeg være gravid alikevel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Jenter. Håper noen kan svare, sitter med et bittelite håp om å være gravid. Siste mensen jeg hadde var 07\10, jeg er veldig regelmessig, har en syklus på 28 dager, det vil si at jeg skulle få mensen igjen nå den 4\11. Har fortsatt ikke fått den, men har tatt 3 graviditetstester, 1 på ons, 1 i går og en i dag. alle negative.. kan det fortsatt være håp, at det eventuellt ikke er nok stoffer i urinen enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan, eller kan ikke....

Jeg synes synd på dere som er så ivrige etter å bli gravide at dere lager slike spørsmål, og som håper at dere er unntaket som bekrefter regelen. Men jeg er takknemlig for at jeg ikke har måttet gå gjennom slikt.

Skrevet

Jeg har også regelmessig mens (28 dager), tok en test den dagen jeg forventet mens som var negativ, tok en til to dager senere som også var negativ. Fire dager etter forventet mens testet jeg svakt positivt, jenta er nå 2,5 år.. Jeg ble oppriktig sjokkert da, for vi hadde ikke hatt sex ved eggeløsningstid og jeg forventet ikke å være gravid, men mensen min har alltid vært regelmessig som en klokke så jeg måtte jo teste når den ikke kom..

Akkurat den måneden må jeg ha hatt en sen eggeløsning av en eller annen merkelig grunn.

Skrevet

Umulig å svare om du er gravid eller ikke, men for meg tok det en uke over IKM før testen ble positiv - forrige gang ble den positiv på IKM.

Lykke til:-)

Skrevet

Det er slett ikke umulig :) Ta en ny test på mandag, når du står opp om morgenen, så får du et sikkrere svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...