mossik,en med tut og to jenter Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Noen som vet om BL kan gå over? Har fått så inmari vondt på få dager, og jordmor mente at dette var helt klart BL. Men dette blir bare verre og verre på veldig kort tid. Har ikke tid til dette...... Kan det bli bedre? Eller må jeg bare belage meg på litt jobbing hjemme, også laaang hvile?
mozongen Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Hei du..Jeg er ingen ekspert på område,men har nettopp slitt med det samme i to mnd nå ..det begynte med at jeg slet veldig med å reise meg opp og å gå,ble derfr aktiv sykemeldt da det er mye løft i jobben min..Jeg er nå helt fin igjen,kjenner ikke stort til det lenger,men,jeg har vært veldig bevisst på å ta det rolig,ikke løfte med bekkenet,brukt alle tips som er ang hvordan man reiser seg opp og beveger seg;) du blir aldri helt kvitt bekkenløsning tror jeg,men du kan være heldig at det blir bedre! jeg gikk med skikkelige plager i 3 uker el noe.. sikkert opp og ned fra person til person.. Men ta det rolig,vær bevisst,så kanskje du er like heldig som meg:) ikke noe fasit svar det her,bare egen erfaring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå