Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Er det spesielle antisklisokker å få kjøpt som er beregnet på bruk i badebasseng eller bruker dere vanlige antisklisokker? Og hvor får man i tilfelle kjøpt det?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 morsomt! er jeg hysterisk fordi jeg spør om dette? dessuten er det påbudt ved bading i barnehagen!!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Jeg har badesko! Synes de er kjempesmarte! Fliser er jo kjempeglatte når man har små våte føtter. Kjøpte dem her: http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=290
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Vanlig antisklisokker er supert. Det brukte alle barna når vi gikk på babysvømming.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Helt vanlige antisklisokker holder i massevis.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Er ikke det kjempeekkelt å ha på bena da? Det er jo bomullsklær.
mamma til twins Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 Har aldri sett at noen har reagert på det i svømmehallen. Så lenge ungene tror det er normalt så går det jo greit. Det ville nok vært verre om vi voksne måtte bruke sokker i svømmebassenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå