Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Er første gang mor.. På sykehuset fikk jeg beskjed om å bruke kun vann, å ikke såpe i badevannet.. Når begynnte dere med såpe?!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Jeg brukte såpevann hver 14 dag fra den dagen hun ble født. Ellers var det kun vann og olje det gikk i :-)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Tror jeg brukte bare vann og badeolje ganske lenge. Også begynte jeg med en mild badesåpe (for baby) etterhvert
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Min gutt er nå 10 mnd og jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har brukt såpe i badevannet. Bruker kun vann og en sjelden gang olje. De gangene jeg har brukt såpe har vært i perioder med mye bæsjing der det gjerne har blitt litt gris(oppover rygg/nedover beina). Har da brukt såpe som lactacyd/asan uten parfyme og svært liten mengde.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Vi bruker aldri såpe i vannet. Begynte med sjampo når han fikk en del hår og såpe bruker vi kun ved behov når han er møkkete etter å ha lekt i sandkasse el.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Nesten aldri. Skolegutt neste år. Har brukt litt mild dusjolje ved dusjing. Og litt lactacyd etter eksplosjoner oppover ryggen.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Fikk beskjed om å ha en top to toe wash i håret hans, og det var all såpen som skulle i karet! Synes håret blir oljete og ekkelt med olje i vannet. Han har ganske mye hår. Bader han annenhver dag.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 Lilla er 6 mnd, og jeg har aldri brukt såpe på henne.
eggstokk Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 Gulp........jeg har brukt mye såpe på jenta mi. Ikke hatt det i badevannet, men har alltid vasket henne med olje/såpe. Hun er nå 1 år og 9 mnd og idag badet vi sammen i badekaret for første gang. Hun er blitt så stor at hun skal vaske seg selv nå, og holder frem hendene for å få såpe på. Jeg klarer jo ikke å la være, gir henne en dråpe på hver hånd og storkoser meg å se henne småre seg selv inn, eller klaske såpa i ansiktet mitt. Ser jo at det ikke er nødvendig med såpe hver gang, men har blitt slik her.....(dessverre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå