Gå til innhold

slutte å ligge på magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er idag 13+5 ,er det da på tide å slutte og ligge på magen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen grunn til å slutte med det med mindre du opplever det som ubehagelig. Jeg er i uke 20 og ligger på magen ;) Jeg har fått mage, men den er fortsatt ikke såååååå stor og jeg ligger på den med god samvittighet.

Det vil ikke skade babyen din heller, du vil oppleve det som ubehagelig og automatisk snu deg rundt LENGE før den eventuelt skulle kunne skades av det. Den er GODT beskyttet :)

Skrevet

Jeg MÅ sove på magen, merker at søvnen blir bedre om jeg gjør det og.. Er i uke 14, og har lurt på det samme, om det farlig.. Men så bra at det ikke er det.. Da skal jeg sove godt litt til.. :)

Skrevet

Jeg ligger og på magen om jeg føler for det, er i uke 19 :)

Skrevet

er i uke 23 og ligger fortsatt på magen. Du merker når det blir veldig ubehagelig, ingen grunn til å slutte før d ;)

Skrevet

Jeg er i uke 18 og ligger på magen. Hvorfor skulle man ikke det?

Skrevet

Jeg er 24 uker og ligger ennå på magen, enten helt eller delvis :) Så lenge det ikke er ubehagelig så kommer jeg til å fortsette med det.

Skrevet

Jeg ligger også på magen,er 19+5 idag!Jeg ender som oftest opp med å ligge med den ene foten opp på siden av meg,for å si det sånn,for Lillegutt sparker godt fra,når han syns det blir for trangt når mamman ligger på magen ;) Så du merker nok tidsnok når det er på tide å finne en annen stilling ;)

Skrevet

okay=)=) tusen takk for flotte svar!!! da kan jeg ortsette med å ligge på magen litt til uten dårlig samvittighet=)

Deilig=)

Skrevet

Du kan ligge på magen til fødselen om du vil det.

Barnet i magen tar ingen skade av det, det er som regel når du ikke orker ligge oppå en diger kul lenger at det tar slutt.

Jeg kommer til å ligge på magen i maaaaange uker til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...