♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Neida, jeg stresser ikke:) Bare føler at nå er det klart til den lille kan komme og hilse på! Vet at det godt kan ta litt lenger tid før den lille bestemmer seg for å komme, men nå har jeg endelig senket skuldrene og føler på meg at det er noe på gang. Så i dag har jeg tatt den store "barberingsrunden" i dusjen, skal gå over fødebaggen og gjøre den helt klar med pappaen sine ting også, putte lammeskinnet i vaskemaskina, og få gjort unna noen småting som jeg har latt ligge og vente på meg siden jeg har vært innstilt på å gå over tida. Spennende å gå rundt slik å vente.. Noen flere i samme modus i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå