Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 ) Jeg aner ikke hva jeg skal lage idag. Siden det er fredag, pleier vi å ha en god middag. Noen med forslag til en fredagsmiddag - som blir spist på kvelden ved x-factor tid? ;o) hehe
oktopus Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Mitt forslag: den nye tandoorimixen fra toro som skal blandes med creme fresh og vann og ha over kyllingfileter i ovnen. Skal prøve den i dag.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2009 Oi, den skal jeg og prøve! Da blir samboeren glad. Han elsker tandoori, men jeg er litt lei av den. Da får vi prøve noe nytt! ;o) Takktakk! Så får vesle lille Daniel som ikke liker tandoori få seg en pølse...eller tre.. ;o)
Mammaen til Isak Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Vi skal ha biff, tilbehøret er jeg noe usikker på enda ;-) Er jo masse godt man kan ha, men ser du har fått forslag så )
Miss Dynamite Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 jeg skal handle MC donaldsmat alene!!!! jepp!!! haha, faen, det er dritt,likt fra forrige svangerskap, gal etter mc...erre mulig men lov av og til da!!
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Vi skal ha fiskegrateng til middag, rester fra i går, men nå kjenner jeg at jeg også fikk veldig lyst på mc donalds!!! Uff... får prøve å holde meg unna.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Her blir det gryterett fra i går til snuppa når ho kjeme heim fra bhg.. Men i kveld skal vi bestille pizza )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå