:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 oki, jeg har vært innelåst med småen forlenge. men se på nrk super nå.... de har jo tatt bort hele sjarmen med brannmann sam
Blind Gudinne Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Ai, så det i dag tidlig =( Og det første guttungen sa var: HEI! Det er jo ikke Barnnmann Sam!
TøffiTrynet☠ Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Jeg er også hjemme med en syk gutt, og må si jeg blir veldig skuffet når de "ødelegger" Brannmann Sam sånn... :/ Liker IKKE!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2009 ja. pluttselig blir det så voldsomt :/ teite folk
oktopus Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Gutten min ble veldig sinna. "Mamma, det er feil brannmannsam! Ta på den ordentlige!"
Synnøve_Solbakken Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Han som tidligere var så kjekk og stram! Nå var han ikke pen i det hele tatt... Han var ikke mye sjarmerende lengre nei...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2009 noen ting var faktisk bedre før men slettes ikke så mye... hehe
Tante Bassa Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 Min lille gutt på 17 mnd så brannmann Sam for første gang i dag tidlig. Han elsket det :-) Jeg har sett så lite på det tidligere, så jeg la ikke merke til noen forskjell. Når vi først er inne på brannmann Sam, så må jeg fortelle om min nevø. Han er nå 17 år, og var stoooor fan av br.mann Sam da han var liten. Men han var ikke helt stødig i sangteksten: kjenner dere brannmann Sam, ingen er så trang som han... ;-)
Gjest Skrevet 6. november 2009 #10 Skrevet 6. november 2009 Mm, poden har boikotta serien etter at den ble modernisert, he he.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. november 2009 #11 Skrevet 6. november 2009 De kunne jo heller gjort som med postmann Pat, altså modernisert han litt uten å ta bort sjarmen. Ble helt feil det der.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå