mum&boyz Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Har kjempelyst til å bleike tenna mine! Føler vel egentlig at de er mer gul enn hvit:p Noen som har noen anbefalinger? For meg virker det veldig dyrt å få det gjort hos tannpleier. Har lest endel om "hjemmebleking" men uff så mye skummelt det står. eks: Tenna kan bli mer følsomme, du får lettere hull, hørt mye om folk som må rotfylle som ettervirking av bleiking:S iiik...
juni2010mamma Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Jeg har bleket tennene mine flere ganger. Det beste resultat fikk jeg på Elipse klinikken i Oslo. Har også bleket dem hjemme etter avstøpning hos tannlegen, de ble veldig hvite og fine da også. Noe jeg gjør to ganger i året er å sandblåse dem, da holder jeg dem hvite og fine:) Litt ising under bleking har jeg opplevd, det er ikke noe godt. Noe negativ virknong har jeg ikke hørt om bleking.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Jeg bruker Cosmo White fra Vita. Den er kjempebra, og holder lenge! 379kr for 30 behandlinger.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Hvor mye koster det ca hos tannpleier? Altså ikke hjemmebleking, det har jeg prøvd før.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Det var jo billig! Jeg trodde det var rundt 2500 - 3000 jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå