prematur chris Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 har en god venn,som holder på å gå fra kona.og de har bestemt at guttungen skal være hos henne i jula,så spurte jeg om hvor han skulle være på julaften,så sa han at han skulle sitte hjemme alene.syntes jo litt synd på han,og har lyst til å spørre om han vil feire jul med meg og min familie. hadde dere spurt om det om det var deres gode venn,som måtte sitte hjemme alene på julaften?? vil jo gjerne ha han med,men vet ikke helt åssen jeg skal gå frem med det,når han er midt oppi en skilsmisse.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 jeg hadde invitert han. vi har stor tradisjon på å invitere folk som ellers ville sittet alene. det er koselig. blandt annet en venninne av søster som er fra somalia har vært hos oss mange ganger. de feirer ikke jul, så hun sier vi er hennes norske familie... hehe
prematur chris Skrevet 6. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2009 da spør jeg om han vil være med jeg vet lissom ikke grunnen til at han ikke vil feire jul med sin mor eller far,men spør han uansett jeg om han vil være med oss å feire jul min sønn blir sikkert kjempe glad for det,for han ser nesten aldri pappaen sin og koser seg så mye med han kameraten min:)
Mom2Two Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Ja, hadde selvsagt invitert. Kan jo hende han vil delta på noe av feiringen hos dere, men ikke hele?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå