Gå til innhold

Hva skal dere kjøpe til barna deres til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en prinsesse som er 15 mnd. til jul. Aner ikke hva jeg skal kjøpe til henne. Trenger gode forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har begynt å handle allerede, og hun får så langt Fisher Price Little People Nativity Scene. Hun fikk mye Little People ting til bursdagen for noen uker siden. Ikke at hun leker så veldig mye med dem, men regner at det kommer etterhvert. Står i alle fall fra 1 års alder at de gjelder. Må si at storesøster på 8 år synes de er GØY! :-) Har også tenkt å kjøpe Lego Duplo til henne; de liker hun å leke med.

Og så tror jeg hun får litt ullklær. Hun skal ikke få mye siden vi har alt av klær og leker etter storesøster, men litt må hun få.

Skrevet

vesla vår er 22 mnd til jul, og skal få lekekjøkken :)

Skrevet

Cherox, sacco-sekk elller Duplo skal vår lille tass på 19 mnd få

Skrevet

Har ikke bestemt oss for det enda, men tenker saccosekken fra Sprell, eller Bobby-car, eller telt/tunnell fra Ikea, eller en lenestol fra Sprell eller en Fat Boy. Litt duplo, brio-tog og ullklær blir det nok også :)

Skrevet

usikker, vurderte fullt dukkestæsj (vogn, dukke osv), men tror vi venter til toårsdagen.

Lekekjøkken er ikke umulig

ev. huskestativ (litt feil sesong, men likevel)

Skrevet

Duktig minikjøkken från IKEA!! Det är bara såå fint! Lillan har redan provat det i butikken och hon älskade det. Ville inte gå därifrån! I tillegg ska hon få servise, kjeler ++ i samma serie. Jättefint!

Årets julegave, alltså!

Skrevet

Her kom den første gaven til lille banan på plass i dag, Jeg var tilfeldigvis innom Clas Ohlsson, og der hadde de et sett med kasseroller og div. kjøkkenredskaper. Kostet bare 89 kroner, kjekt for et studentbudsjett :) Han er fryktelig opptatt av kjeleskapet, så det blir nok midt i blinken.

Vi vurderer å kjøpe akebrett (med rygg,) eller ønske oss det.

Pulk hadde vært kjekt, men det må vi vel ønske oss.

Ellers blir det sikkert noen "kjedelige" gaver som klær.

Han hadde 1-årsdag nettopp, og da fikk han blant annet sparkedress fra Nøstebarn, bankebrett, puttekasse, pekebøker, "bondegård" i tre med figurer. Han fikk mokkasiner med skinn under, hals og balaklavalue i ull fra Nøstebarn fra oss :)

Skrevet

Må bare poengtere at settet fra Clas Ohlsson er i mininatyrstørrelse ;)

Skrevet

dukke har vært kjempepopulært siden vesla var ca 1 år, så det er ikke så dumt å kjøpe/ønske seg nå. Vesla mi har også dukkeseng og vogn, og leker masse med det :) Å trille på vognen har vært stas i flere mnd allerede (hun er 21 mnd nå:))

Skrevet

Vi tenkte å kjøpe lekestøvsuger til lille blå... Må bare ut på jakt først ;) Noen som vet hvor man finner slike kansje??

Også blir det en bok (Juleønsket) fra barnaspersoneligverden.

Mulig vi også kjøper et småbarns-akebrett til han :) Får se.. Og tunell/telt. Hmm... Så mye jeg plutselig kom på ;D Vet hvertfall hva vi skal ønske til han, for kjøper ikke alt dette til han. hehe. Men lekestøvsuger og personelig bok er sikkert!! :)

Skrevet

Ønske frå andre: brio leikekjøkken (kombo jul og bursdag), utstyr til kjøkken, sia trappestol/skammel, sia oppbevaringsboksar, brio togsett, div. duplo, trepuslespel, janus krinkelullkjole, koffert, lydbøker.

Frå oss til jul: Mikke Mus Klubbhus-båt, janus krinkelulljakke og longs, MiniMe strikka vanter, lue og skjerf.

Frå oss til bursdag: duplo city hus, personleg bok (som nevnt i eit anna innlegg).

Elles hadde vi kanskje gått for dukkevogn, trehjulssykkel, akebrett, saccosekk, men dette har ho allereie.

Skrevet

lekestøvsuger er jeg ganske sikker på at jeg har sett på toys'r'us :)

Skrevet

Fisher Price Learning Home, det fikk min eldste til sin første jul og det leker han fortsatt med. Også eldre unger som har vært på besøk synes det er kjekt.

Trehjulssykkel (med styrestang) er veldig kjekt!

Kid Sleep klokke (det ønsker vi til 2,5 åringen i år)

Skrevet

Rattkjelke skal gutten vår f+å. Den røde de har som medlemstilbud på Coop OBS! Plass til en voksen bakpå, så det passer supert.

Skrevet

Snuppå på 18mnd

får IKEA lekekjøkken av sin tante,onkel og søskenbarn

Hello Kitty bagvogn + perler av oss

Ellers ønskes av andre:

Klær: ull + +

Kjøkkenutstyr: Kjeler,panne,gryter,servise,bestikk,kopper, lekemat/frukt osv

Cd: Jarle Waldemar,Lisa Børud

dvdèr: Jarle Waldemar "jarle tv",Pippi,Emil,Lotta,Sauen Saun

Mer duplo

Skrevet

Anonym 22:13, hva er Fisher Price Learning Home? Og hvor gammel var din eldste da han fikk den første julen?

Jeg er virkelig dårlig til å plukke ut leker som de faktisk vil leke med, så lurer fælt om dette kunne vært noe for oss.

Skrevet

Fisher price bussen er helt genial, dvd som teletubbies, drømmehagen, tomas tog, byggmester bob osv, tegnesaker, modelleire, malesaker, bøker, lekekjøkken, leke verksted til gutt, brio togbane, duplo, puzlespill, barneservice, barnebestikk, barnestøvsuger, barnegressklipper, lekestativ til å ha ute, tre hjul sykkel, dukkevogn (de små trillene er veldig populære for de minste barna, koster 100-200 kroner), sengetøy, klær, akebrett, verktøy, basseng til å ha ute, sånn liten rutsjebane til 1000 kroner (veldig populære både til ute og inne bruk), dukke, bilder til barnerommet, sånn sett med noen klosser til å sette oppå hvernadre (populært lenge), sånne leker med snor som de kan dra etter seg,

Skrevet

Her får sønnen vår Troll-dress som vi spleiser på sammen med mormoren, ellers blir det nok en leke på siden men ikke for så mye fordi dressen er svindyr hehe;)

Skrevet

Vi skal kjøpe bøker, deler til Brio-tog, Duplo og en stor Play2Learn bondegård.

Skrevet

Vi skal også kjøpe lekekjøkken! Ser det er en populær gave :)

Mia er 21 mnd til jul :)

Skrevet

Knerten på 13 mnd har ikke noe begrep om jul enda, så jeg tror vi sparer de dyre gavene til han blir gammel nok til å ønske seg ting, og sammenligne gaver etter jul i barnehagen... Dessuten har jeg en følelse av at det blir mange gaver under treet fra familie etc, og han har så mange TING fra før!

Vi har uansett tenkt å kjøpe pulk, og lar kanskje dette være "julegaven" fra oss til ham. Vi har også spurt om besteforeldrene vil være med på å legge i litt i pulken.

Skrevet

Her har vi arvet et lekekjøkken, så derfor blir det ikke det.. Men hun blir 21 mnd før jul, derfor har vi ønsket henne dukke (en større enn hun har nå) og dukkevogn. Vet ikke om vi velger å kjøpe det selv eller ikke ennå..

Også ønsker vi mer Duplo som er populært og alle mulige kvalitetsleker som har knapper og lager lyder.. DVD´er med hennes favorittserier. Evt ski, men det kan hende er et år for tidlig.

I fjor fikk hun en stor eske med Duplo fra oss, gyngehest, bamser, reiseseng, gåstol, gåvogn, ullklær, strikket klær og andre klær.

Til bursdagen fikk hun mer Duplo, penger, syngebok fra Fisher Price (veldig populær), xylofon (også veldig populært) strikkete kjoler og andre klær.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe særlig til han. Til ettårsdagen innredet jeg rommet hans, og nå til jul tenkte jeg å pusse opp en krakk jeg hadde da jeg var liten, og finne fram gammel duplo fra kjelleren. Jeg er ingen gjerrig miljøfanatiker altså, men synes det er koselig å gi gamle ting ny innpakning og bruke det på nytt. Foreløpig har han jo ingen uttalte ønsker til jul, så jeg benytter anledningen nå.

Skrevet

Her får junior lekekjøkken av mormor til jul,tror d blir poppis..han er 20 mnd. til jul.. så har vi ønska biler,ullundertøy og tøffler.. Så av meg får han duplo og penger på kontoen sin.. han har så mye fra før og satser på flere gaver når han blir større og kan velge selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...