Gå til innhold

Ang. kjøp av sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er mange der ute som ikke er klar over hvor vanlig det er å kjøpe sex i dag.. Av min manns kamerater tror jeg de fleste har gjort det/ gjør det.. mannen min har selv gjort det før vi ble sammen.. Synes det er ekstremt ekkelt og det tok meg lang tid å akseptere da jeg fikk vite det..

Tror vi kvinner ofte har et inntrykk av hvordan en sexkunde og en prostituert er.. Mange ville bli svært overrasket over hvordan det egentlig fungerer..

Vår omgangskrets består av høyt utdannetde, ordentlige, ryddige mennesker med god økonomi og bra jobber.. De er ute etter bare sex, og ønsker ikke noen forpliktelser.. de prostituerte er så kalte "luksus"prostituerte, og er ikke de som står på hjørnet med knekk i knærne og henger.. Alt er renslig og foregår i private, flotte leiligheter..

Om det gjør det hele noe mer positivt, synes ikke jeg! men det er mange der ute som har en urealistisk forestilling av hva det vil si å kjøpe sex..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det å kjøpe seg et annet menneske vitner om ekstrem mangel på empati og innsikt i andres situasjon. Menn som gjør dette er i stand til å rettferdiggjøre slike handlinger overfor seg selv ved at de gør dama "en tjeneste" siden hun tross alt får penger hun trenger... Dette er en handling som vitner om enorm egoisme og dyrkelse av eget ego og egne behov.

Jeg tror det er bullshit at du finner "alle slags menn" i kategorien sexkjøpere. Jeg er imidlertid ikke forundret over at man finner en del velbeslåtte menn fra samfunnets øvre sjikt i denne gruppa, det sammenfaller bra med min oppfatning av mange vestkantmenn som overfladiske og kalde dyr.

Man vet selv om man har en mann med et bredt emosjonelt register intakt, med evnen til å se andre menneskers ulykke fremfor egne behov. En som ikke er i stand til å fornedre seg til å spytte på sjela til andre for å pleie egoet i buksa. En slik tom og kald mann har ikke jeg, heldigvis. Det vet jeg godt. Synes synd på hi som lever med en som tydeligvis synes det er greit å tråkke på de som ligger nede bare fordi det er aksptert i hans enfoldige vennekrets...

Hvis man vil ha sex med no strings attached så er det jo bare å gå på byen og finne seg noen som er med på en one night stand, der begge er klare over den andres motivasjon. I det øyeblikket du gir noen penger for sex er du over på det uakseptable ved at du da utnytter et annet menneskes ulykke. Patetisk og lavmåls- og veldig, veldig trist.

Skrevet

Veldig enig i det anonym 13:35 sier!

Man kjøper ikke andre mennesker! Slavehandel skal ikke foregå lengre.

Skrevet

Jeg tviler ikke på at det er veldig vanlig, men jeg vil allikevel helst tro at de fleste menn aldri har kjøpt sex, og aldri kommer til å gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...