mammas skatter <3 Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 siste uka har d blitt forandringa når e skal tisse. d føles så trangt. e d fordi lillegutt har festa hode å han har komme lenger ned å presser på blærelederne slik at d blir mindre tiss som kommer når e tisse.... merke forkjell også vist e bøye me framover, da kommer d mindre tiss, men når e bøye me litt bak klare e å tisse meire. men d blir lite som kommer om gangen, så e ofte på do....¨ e d andre som har d slik.??? e 35+4 i dag.
mammas skatter <3 Skrevet 6. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 6. november 2009 ingen som har d slik???+
Gjest Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Jeg har det slik i perioder Er i 34+1 i dag og har hatt det lenge. Et eller annet presser på blæren i allefall, jeg må på do hver gang jeg reiser meg
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Har blitt slik til meg også den siste uka. Forrige onsdag var jeg på kontroll til legen, og da var ikke hodet festa enda. Hos jm i dag bekreftet hun festing, så jeg tror det har sammenheng med det, ja. (Er 37+5). Gleder meg til en ordentlig stråle igjen... Hehe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå