Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Mitt er "Greys anatomy"!! Elsker den serien!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Det eneste jeg husker at jeg må se er beat for beat og nytt på nytt.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Kongen av Queens er sååå gøy!! Friends også, men sett hver episode for mange ganger nå....
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 L-Word House Frustrerte Fruer X-factor Robinson Hotel Cæsar
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 Jakten på kjærligheten Hotel Cæsar Home and away Dokument 2 (hvis det er et interessant tema) Åndenes makt, og den type alternative programmer x-faktor
Skorpionen<3 Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 Frustrerte fruer Kongen av Queens Hotel Cæsar Two And a Half Men Golden Goal Åndenes Makt Hjemsøkt )
The Bad Gal Skrevet 6. november 2009 #10 Skrevet 6. november 2009 for tiden følger jeg med på: True blood (Kongen av Queens er gøy, men har jo sett de fleste episodene før) CSI Robinson
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #11 Skrevet 6. november 2009 Er fan av kanal 5 for tiden: - hjelp, vi får ikke solgt. - oppussingsprogram - det programmet hvor de møter folk som skal bygge hus (husker ikke hva det heter) - åndenes makt - jakten på den sjette sans. ellers livsfarlig fangst på discovery channel. Har et soft spot for en certain edgar hansen Ellers er jeg fan av de fleste serier, men de har vi lastet ned fra internett - så følger de ikke uke for uke på tv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå