Gå til innhold

Favorittprogram på tv??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt er "Greys anatomy"!! Elsker den serien!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg husker at jeg må se er beat for beat og nytt på nytt.

Skrevet

Kongen av Queens er sååå gøy!!

Friends også, men sett hver episode for mange ganger nå....

Skrevet

Akutten!:D House, kongen av quins:)

Skrevet

L-Word

House

Frustrerte Fruer

X-factor

Robinson

Hotel Cæsar

Skrevet

Jakten på kjærligheten

Hotel Cæsar

Home and away

Dokument 2 (hvis det er et interessant tema)

Åndenes makt, og den type alternative programmer

x-faktor

Skrevet

Frustrerte fruer

Kongen av Queens

Hotel Cæsar

Two And a Half Men

Golden Goal

Åndenes Makt

Hjemsøkt

 

:o)

Skrevet

for tiden følger jeg med på:

 

True blood

(Kongen av Queens er gøy, men har jo sett de fleste episodene før)

CSI

Robinson

 

 

Skrevet

Er fan av kanal 5 for tiden:

 

- hjelp, vi får ikke solgt.

- oppussingsprogram

- det programmet hvor de møter folk som skal bygge hus (husker ikke hva det heter)

- åndenes makt

- jakten på den sjette sans.

 

ellers livsfarlig fangst på discovery channel. Har et soft spot for en certain edgar hansen :P

 

Ellers er jeg fan av de fleste serier, men de har vi lastet ned fra internett - så følger de ikke uke for uke på tv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...