Gå til innhold

35 år første gang gravid


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisann

er det noen som bor i Oslo sentrum og har lyst bli kjent som er i samme situasjon? Termin i Mai 2010.

hyggelig hvis vi kunne samle noen jenter 1 gang i blant og dele gleden sammen, vi som aldri har vært gravid før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg også 35 om kort tid og venter første barn i midten av mai. Bor på Grünerløkka. Hadde vært fint å møte andre i samme situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Carola:-)

 

Hyggelig å høre at du også er gravid, hvor mange uker er du på vei? jeg er i uke 12 eller 14, er ikke helt sikker enda:-) får vite det på ultralyden nå i des, og gleder meg veldig til å vite om det blir ei prinsesse eller en prins:-)

skal du vite hva det blir? vært hyggelig å treffes en dag på cafe, på aker brygge? eller en annen plass? jeg er ledig stortsett hver dag , helst på dag tid, driver med sko, er grossist og importør, så nå har jeg mye fri helt til slutten av jan, og da er det full rulle med stor mage og selge inn alle skoene til butikkene:-) hva driver du på med da?

Ha en nydelig dag da Carola

vennlig hilsen Renathe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Jeg så ikke ditt innlegg, så jeg svarte på det ene innlegge , men så så jeg at du også var der:-)jo flere gravide vi er er jo bare kjempe koselig, hvorfor ikke møtes alle sammen en dag som passer for oss alle 3?

Ha en flott dag

Hilsen Renathe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Min mailadress er [email protected] .. kanskje litt lettere å sende mail enn å bestemme noe her? Jeg kan være i byen rundt 17 alle dager, da jeg jobber vanlige kontorstider ... jobber som markedkoordinator av hunde- og kattefôr :)

Jeg kan jo også møtes på helger hvis dere vil?

Jeg går inn i u 17 nå med termin 1. mai i følge legen, men 5. mai i følge BIM? Hmm ...

 

Ser frem til å høre fra dere! :)

Carola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...