temine Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Lurer litt på å kjøpe en Mikk-line vinterdess til tuppa på 4. Noen som har erfaring med merke? De koster 500 kr, det var jo ikke så ille. Har bare kjøpt Reima før, men syntes Mikk-line hadde så fine farger;)
Gjest Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Vet ikke ang vinterdress. Men er superfornøyd med parkdressen. Og kommer til å kjøpe den videre. Kjøpte Reima tec på salg i våres så da får han bruke de. Men kommer til å kjøpe mikk-line parkdresser i fremtiden. den første har holdt i 2 år, ikke utslitt, den er ikke hull i ikke revnet noen steder men begynner å bli litt liten.
Mom2Two Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Har kjøpt én gang, aldri mer. Lakk som ei sil.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Her kan du få tak i kjempebillige mikk-line dresser: http://www.ml-dk.dk/ Bestilte til minstemann og virker bra så langt, men er jo ikke akkurat full vinter her ennå =) Uansett er det så billig at det er verdt å prøve! Jeg betalte 250,- inkludert frakt.
temine Skrevet 6. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2009 Takk! Da skal jeg prøve:) Spurte i barnehagen ang merket, og de hadd ebare erfaring med vår/høstdressen. Den var visst veldig gode, ble i alle fall ikke vår gjennom, og det er vel vitsen med de. Om det kommer på bare en 250 kr er jeg nødt til å prøve. Hvordan er de i str? Har en Reimadress i 104 som er sånn akkurat pittelitt for liten, men går an å bruke ett par mnd til.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Kjøpte 92 til sønnen min som blir to neste mai. Litt stor som forventet, men er usikker på om den vil passe neste høst.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Kjekke dresser, men jeg liker ikke vinterdressen med ullfor, synes den er klumpete i fasongen. Dog den er noe bedre i år enn i fjor. Vi har hatt 4 mikkline, og fått masse skryt i barnehagen for dem. De er litt små i str.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 den jeg bestilte var uten ullfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå