Myy Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Jeg har i utgangspunktet gledet meg veldig til 3d ul, (og gjør jo det fremdelses da men..) Så kom jeg til å tenke på en ting. Hva om man ser noe ved baret som er "galt". At barnet vårt er friskt har vi fått konstantert over 2 tidligere ultralyder, så noen alvolig feil vet vi jo at det ikke har. (samtidig som at de også noen ganger heller ikke synes på ul da) Men hva om barnet for eks skulle være født med hareskår eller noe lignende. Ettersom man ser ansiktet og sånn på 3d ville man jo da set at baret hadde åpning mellom munnen og nesa. Men kunne man sett dette på vanlig 2d ul også, eller kan det dukke opp slike ting på 3d som man kanskje ikke er klar over? Har egentlig bare hørt positive ting om 3d, så jeg lurer på om det i det hele tatt er noen som har negative erfaringer/opplevelser med 3d?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå