Patetica fåkksi Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Obese på engelsk. Ikke overvektig men mer. Hva heter det igjen på norsk?
Gjest sug lut Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Sykelig overvektig. Eller bælfeit, alt ettersom.
Patetica fåkksi Skrevet 6. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2009 Fedme! -var ordet. Men hva er man da? Han Ola, ja han er fedmen selv? Ola er feeeet er liksom "Woha Jørn, for en fet bil!"
Tøysetipp Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Da ER han kraftig overvektig, men HAR en fedme.
Patetica fåkksi Skrevet 6. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2009 Tak, jai lit traig i dag.
Emma&Adrian Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Sorry at jeg kupper tråden her,men jeg lurer på om jeg kan få se den bloggen din Pa Te Ti Ca? Synes det ene bilde du har der er så festlig! Det med deg ,sug lut og noen andre
Mor Løvehjerte Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 Svært adipøs, hvis du driver med medisinsk terminologi. ;-)
Patetica fåkksi Skrevet 6. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2009 Do kan klike på http://www.pknullni.blogspot.com/ og do se oss i bikkini.
Emma&Adrian Skrevet 6. november 2009 #10 Skrevet 6. november 2009 Hahaha,det er så festlig det der bilde!!
Patetica fåkksi Skrevet 6. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 6. november 2009 Enda mer festlig var det at jeg så til de grader danka ut de andre konkurrentene.
Emma&Adrian Skrevet 6. november 2009 #12 Skrevet 6. november 2009 Ja det gjorde du jo,vant overlegent der hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå