frøkenfrua Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Håper det. Er sååå sliten om dagen. Og hatt en masse "smerter" og press nedentil. I dag våknet jeg til slimete utflod med blodspor. Det betyr vel at jeg har begynt å åpne meg?? Har hatt vanvittige kynnere i lang tid nå, men de siste dagene har magen nesten vært konstant hard. Har termin i morgen, så håper og krysser fingre for at dette er starten, og at jeg er ferdig innen helgen er omme. Ka dokk trur?? Er jeg i gang??
satser & vesla Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Oj så spennnede :-) Jeg håper alltid at det vil komme slimete utflod hver gang jeg går på do, men nei den dukker nok "aldri" opp ;-) har termin om 6 dager. Lykke til, håper riene kommer ganske snart!
ma83 Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Opplever noe av det samme som deg. I går oppdaget jeg under et dobesøk at det var mer brun/grønn/gul utflod/slim der. i og med at jeg er førstegangs,ringte jeg føden og de mente det var modning på gang. Jippi, Har mer kynnere og nedpress. Så jeg håper også at dette er startskuddet og at ting sjer om ikke så alt for lenge. Hadde termin i går. så føler meg klar. Vi får krysse fingrene og slenge fødselsstøv på hverandre og håpe det skjer noe i løpet av helgen
frøkenfrua Skrevet 6. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2009 hehe...ja det må vi gjøre ma83. Send meg masse!! Har sinnsyke kynnere, men har hatt det en stund. Så er overrakset over at det ikke har blitt kraftigere. Presset nedentil var så ille i går, at jeg slet med å gå. Og kjenner jo innimellom at det er harde tak. Men ikke ille nok syns jeg...heheh Men det blir spennende da, å se om vi er ferdige i løpet av helgen;)
Abracadabra Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 håper dette er dagen det starter da, lykke til, hold oss oppdatert!!! ))
frøkenfrua Skrevet 6. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2009 Nå blir jeg usikker. For magen står i spenn hele tiden. Og det trykker litt ekstra innimellom. I sta hørtes det ut som en kork som spratt, og det kom litt klart blod etter dobesøket. Men fortsatt ikke noe sammentrekninger liksom...??? Er det bare å vente? Eller burde jeg ringe føden? hmmm....
*Mammalykke* Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 En jeg kjenner trodde slimproppen hennes gikk. Hun ringte føden, de spurte om hum hadde hørt et popp eller et splesj eller noe, ja sa hun. Ja da var det vannet som hadde gått... Hodet til babyn fungere jo som en propp så vannet ikke fosser ut.. Er det noe du lurer på så kan du jo bare ringe. Masse lykke til værtfall!
frøkenfrua Skrevet 6. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2009 Ja det var et popp....soo Fikk hun beskjed om da da?? hehehe...føler meg helt blond. Har jo en fra før, men da gikk jo ikke noe etter boka, så følr meg liksom som førstegangsfødende denne gangen også..
*Mammalykke* Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 Hun måtte komme opp på føden for å se om det var det som hadde skjedd, og det var det jo. Ring da! Folk ringer å spør om de merkeligste ting! Så på TV at det var en som ringte opp for å høre om de hadde dyttet babyens hode inn fordi de hadde hatt sex! Hehe. Ring også forteller du hvordan det gikk =D
frøkenfrua Skrevet 7. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. november 2009 Da sitter jeg her på føden. Riene er ganske tett nå, men hadde ikke fått noen særlig åpning. Så ser ut til å bli en laaaang og tøff natt. Stakkars lillemann skjønner vel lite når han våkner. Mamma og pappa er plutselig ikke der. Bare mormor og bess. Men skal vel gå bra det også... Ville bare si ifra at da er jeg igang...og det på terminen!!
*Mammalykke* Skrevet 7. november 2009 #11 Skrevet 7. november 2009 Åååååå din heldiggris!! Masse masse lykketil!!! Litt fælt å tenke på hvor vondt du sikkert har det akkurat nå.. Men tenk så deilig når det er overstått!! Skulle ønske det var meg!! PS: Var det vannet som hadde gått? Krysser fingrene mine for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå