Gothic Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Kan kjøre max 10 min før han kaster opp, rekker akkurat frem til bhg. Dette er fryktelig slitsomt, det går jo ikke buss eller tog overalt. Jeg pleier å reise kollektivt med ham så langt det er mulig mens pappa og eldste tar bilen, men det begrenser seg jo. Noen gode råd der ute? Han er 22 mnd.
mamman til to gutter Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Jeg var sånn når jeg var liten og det eneste som hjalp var bilsyketablett. Fikk en ca1time før vi skulle ut og kjøre og da sovnet jeg alltid etter 2min i bilen og sov til jeg ble vekt når vi var fremme. Hvis vi kjørte noe særlig mer enn et kvarter uten, så kastet jeg alltid opp. Mener jeg har undersøkt tidligere og at man kan gi bilsyketabletter fra 1år.
Gothic Skrevet 6. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2009 Takk for svar! Skal sjekke ut tabl på apoteket.
GuttemammaX3 Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Apoteket har også et lite plaster til å sette bak øret, som hjelper mye lengre enn en tablett, også for reisesyke... Det er veldig effektivt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå