moota m storebror&lillebror Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Jeg fikk så lyst på tacos når jeg hørte om noen andre som skulle ha det. Så det tar nok jeg når lillebror har lagt seg =) Han liker ikke det, så det blir vel noe som vi kan ha begge før han legger seg.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Storebror er på ferie til mimmi og farfar. Så er bare mannen, meg og babyen hjemme. Tror vi skal ha Kylling Tikka til middag idag - iallefall det vi har snakket om. Men om det blir i kveld eller ved middagstider det vet jeg ikke.
Lene~mor til tre Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Blir dårlig med det her idag siden jeg skal jobbe, vi skal ha lørdagskos isteden da med noe god mat men vi har ikke bestemt hva enda.
Jojo x3 Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Vi skal ha burgere spesial med masse god salat. Og til dessert skal vi ha is og honningmelon. Mmmmm
metaMORfose Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 De store ungene er ikke hjemme før søndag kveld, så i kveld skal vi kose oss med sushi og godteri. Minsta er hjemme, så det blir stille og rolig ellers.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Nei vi skal ikke ha noe spesielt ikveld. Jeg går jo som nevnt før på Grete Rode kurs, så jeg må prøve å begrense mine inntak av kosemat både fredag, lørdag og søndag.
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2009 Jeg har vondt i magen så det ble ikke noe tacos på meg idag, orker ikke å lage. Jeg tok en bolle =/ Prøver igjen imorgen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå