******* Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Noen som vet hvor man kan får tak i dette eller om det i det hele tatt finnes i disse størrelsene. Finner bare fra str 22. Snuppa trenger til barnehagen. Blir jo kaldt med gummistøvler.
gullgutten_min! Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 hvis du skal ha for bruk ute nå så bør du velge noe annet.. cherrox egner seg ikke til minusgrader...
mamman til to gutter Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Vi fikk tak i str 21 hos Skoringen i fjor, lette også overalt før vi fant. Og det med om det er for kaldt eller ikke med cherrox, kommer helt an på hvor i landet man bor, her var det perfekt cherroxvær senest i går.
******* Skrevet 6. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2009 ok, takk for det. . Her er det ikke minus grader ennå, men skikkelig regnvær og ganske så vått, så må ha cherrox her på denne tiden. Vinterstøvlerr har vi til kaldere dager .
MintCondition Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Kjøp heller Dockboots (199,- på Obs). De er like tette som cherrox, men MYE lettere å gå med. Spesielt viktig når de er så små.
******* Skrevet 6. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2009 ja, de kikka jeg faktisk på. Men selvfølgelig ikke disse størrelsene igjen. Var på to Obs og kikka . Synes også de så mye lettere ut. Har ei lita snelle, så spørs hvordan hun kommer seg avgårde i Cherrox.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Minstemann har viking thermo, de tror jeg fåes ned i 21. Får kjøpt dem på skoringen og eurosko blant annet. De har ullfor, og tåler derfor litt minus grader. Tror det var ned til 5 jeg. Han er forøvrig 14mnd og går veldig greit med de. Lette.
******* Skrevet 6. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2009 Takk for svar alle sammen . Da ble det viking thermo på oss. Det var de som var lettest for lillemor å gå med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå