Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Jeg hadde sex med en fyr jeg holdt litt på med og dagen etter sendte han mld om at jeg burde bruke kondom neste gang for han trodde han hadde noe smittsomt og mente jeg burde få samme tabletter som han flagyl 400 mg.. Hva betyr det? Han huska ikke hva det het men at det var noe mildt bare.. Hjelp meg jenter..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Bakteriell vaginose? Det er noe du som kvinne kan få helt alene, og regnes ikke som en kjønnssykdom. Det kalles også skjedekatarr. Symptom er vanligvis en råtten fiskelukt. Menn får ikke skjedekatarr(logisk nok), men kan kanskje føre det videre til andre kvinner om de har hatt sex med en kvinne som har dette og skifter hyppig partner. Det vet jeg ikke. http://www.hudlegekontoret.no/kategorier/medisiner/flagyl Der står det hvertfall ingenting om kjønnssykdommer.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Flagyl virker mot en rekke infeksjoner forårsaket av visse typer bakterier og andre mikroorganismer (protozoer) og brukes til behandling av flere typer infeksjoner i bl.a. underlivet, mage/tarmkanalen og tannkjøttet, samt til forebyggelse av infeksjoner i forbindelse med kirurgi i tarmkanalen. Du kan lese mer om Flagyl her. Fyren som sendte meldinga bør si hvilken diagnose han har fått....! og du bør nok teste deg for kjønnsykdommer... http://felleskatalogen.no/pasientutgave/ hvis han ikke bare tuller med deg?- Flagyl er ihvertfall ingen mild antibiotika...!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Takk jenter.. Dette skjedde på lørdag og jeg har ennå ikke merket noe som helst forskjell der nede.. HI
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Det skjedde lørdag, og han sendte melding søndag? Da hadde han vel ikke rukket å gå til legen? Tror han bare dikter, jeg. Men du burde da virkelig ikke ha ubeskyttet sex med fremmede raringer.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Han var ikke en fremmed raring Og han visste om dette før det skjedde, derfor jeg er sur, stolte på han egentlig:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå