Gå til innhold

Kjenner ikke spark:(


bonatoti

Anbefalte innlegg

Hei!

Leser om alle som kjenner tydelige spark og kan til og med kjenne dem utenpå magen og blir lei meg:( Jeg kjenner ingenting enda tror jeg... og er 22 uker på vei... Er litt overvektig fra før av og har morkaken fremme foran magen, men skal dette ha så mye å si... noen som har noen erfaringer? Og når kan jeg begynne å kjenne?:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei! tror siden du har morkaken forann, tar det litt lenger tid for deg og kjenne liv.. jeg brukte lang tid på og kjenne liv,selvom jeg har mk bak.. Jeg er 23 uker å måtte innse at det var liv jeg kjente i uke 20. Ikke vær bekmymret, det er nok rett rundt hjørnet... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær lei deg :-)

 

Jeg har også foranliggende morkake og fikk beskjed om at det kunne bli lenge til jeg kjente bevegelser, men nå har jeg født før og vet hva jeg skal kjenne etter, så jeg kjenner mest at den sparker i urinblåra og andre organer.

 

Du så vel på UL at den var i god form? Kanskje har den så god plass der inne at den svømmer litt fritt omkring ennå? Kanskje du vil le en dag du kjenner bevegelser og tenker "åja, er det dette som er spark eller bevegelser?"

 

Men snakk med jordmor/lege på neste kontroll om dette så får du svar på din bekymring.

 

Er dette din første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21+3, tror jeg, og har akkurat nå de siste dagene begynt å kjenne noe som ligner på bevegelse i magen. At morkaken ligger foran har mye å si, den fungerer som støtdemper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...