Gå til innhold

Hva hadde dere som underholdning i bryllupet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sliter med å finne på noe så vil ha forslag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på musikk eller annet i selve selskapet?

Jeg tror vi skal prøve å få tak i live-musikk. Ha noen som bare spiller piano i bakgrunn under middagen og spiller og synger når selve festen starter. Ellers blir det musikk fra cd-spiller. Må se ann prisen først.

Skrevet

Underholdning? Hva skal du med det? Skjønner ikke helt hva du tenker på, når i løpet av bryllupsfesten er det man evt. skal underholdes?

• 3 uker senere...
Skrevet

Nå planlegger jeg enda, men av "underholdning" så kommer vi til å åpne dansen med polynese som ender i at alle står i ring rundt oss og vi danser vår dans. (ganske klassisk på sunnmøre tror jeg)

Ellers så blir det jo dans da, og kanskje et par småleker. Vil ikke avbryte dansen så alt for mange ganger.

Det var én lek der bruden og tre andre damer sto på stoler og trakk opp skjørtene til litt over anklene og så skulle brudgommen finne sin brud. Etterpå var det brudens tur å finne brudgommen sin. Enkel moro, og går kun "ut over" brudeparet. Synes ikke noe om å gjøre gjester flaue!

Var i ett bryllup der gjester ble delt inn i to lag og så skulle en gi/motta et eple under haka uten å bruke armer. DET ble litt for mye kroppskontakt for min del, men for de som kjente hverandre godt så såg det ut som dette var kjempegøy! Så der må man virkelig kjenne sitt publikum!

Noe annet moro er en lek der brudeparet får spørsmål om hverandre, a'la "hvem er flinkest til å rydde etter seg" og så blir det bare mer og mer frekt etter hvert. Brudeparet må svare samtidig (de holdt opp en sko for ja/meg og to sko for nei/den andre) og uten å se hverandre. Igjen, moro som kun går ut over brudeparet :-)

Skrevet

Jeg har bedt en av gjestene om å lage en quiz som vi skal ha mellom middagen og kakene :) Tror det blir bra.

• 2 uker senere...
Skrevet

Til og med jeg skjønte bare ved å lese overskriften at det gjaldt musikk, så syns det er dårlig gjort å være frekk. "Hva skal man med underholdning?"

Dans og musikk må man jo ha =)

Og artig med litt leker og hvis man ikke har en veldig "alvorlig" familie.

Det med stille spm/sko greia hørtes kjempeartig ut. =)

Skal jeg gjøre. Våre familier liker sånne leker.

Godt at det ikke bare er lange taler og sanger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...