gullet:) Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Hei!! Andre som er på overtid,eller at det nærmer seg termin utn action? Jeg har termin i dag, så det er jo mulig at det skjer noe ennå, men den tanken har jeg slått fra meg. Blir sprø av å tenke på når det kommer til å skje.. tiden er vertfall inne,mora er klar,faren er enda mer klar, barnet er klar..meen naturen setter vist en stopper for det hele... Trodde vannet gikk i går, men da jeg kom til sykehuset kom det ikke en dråpe mer i bindet... skuffende egentlig. hadde håpet på at nå skulle det skje noe, så etter mye tester å sjekker fikk vi dra hjem. Håper nå bare at jeg slipper å gå 12 dager til....
Trultetryne Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Hei! Jeg har termin på søndag, og her er det ingen tegn til action. Jeg har heller ikke så veldig lyst til å gå tolv dager over, men jeg er førstegangs så det er vel sannsynlig at jeg kommer til å gå noe over ihvertfall. Jeg skulle gjerne sett at det skjedde noe iløpet av helgen, for da er samboer hjemme. Han reiser på jobb igjen mandag og blir borte til torsdag. Han er bare halvannen times kjøring unna om noe skulle skje, men tanken på at det skal skje noe på natta når jeg er hjemme alene skremmer meg litt.
frøkenfrua Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Jeg har termin i morgen. Og i morrest hadde jeg slimete utflod med blodspor i seg, så det er iallefall et tegn på at det begynner å åpne seg.. Vært klar lenge nå, så håper dette betyr at jeg kanskje har født før helgen er omme...
Mamma Mia ♂♂♀ Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Hei! Termin i dag, men ingen action... Regner med det kan ta sin tid - de andre kom 14 og 11 dager over termin. Har ikke vært veldig klar for fødsel denne uken fordi minstemann har vært dårlig med høy feber og mulig svineinfluensa, men nå er han mye bedre og jeg manner meg opp til det som skal skje :-) Spennende!
Ouagadougou Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Hadde termin på onsdag, og i dag er jeg UTÅLMODIG... Forrige gang fødte jeg to dager over termin, men ser ikke ut til at noe skjer i dag gitt... Men men, vi har jo ventet så lenge- så da kan vi vel vente litt til. Men er litt som julaften når man er liten. Hadde vært kjipt om noen hadde sagt på julaften at- nei vi utsetter feiringen litt til. Kanskje i morgen, kanskje om en uke? Vi får se... Har lyst på gaven min NÅ!!
sjøsamen Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 hadde termin på tirsdag i følge legen, i går i følge Riksen og i dag i følge menstermin.... og jeg er skikkelig utålmodig... men ingen tegn til at noe skal skje.
abella Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Har termin på mandag, men er ikke helt klar enda! :-) Har litt flere ting jeg gjerne skulle fikset før fødselen, og er mentalt forberedt på å gå på overtid, så ingen forventninger her nei...
gullet:) Skrevet 6. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2009 OJJ! skjønner godt at du er klar til å føde denne helgen her da. Må si du er tøff som ligger alene om nettene, det er kanskje noe en blir vant til når en "må"... skal krysse fingrene for deg! Barnetsfar har bursdag på søndag den 8, han har sagt hele veien at bebisen kommer den dagen! håper på inatt eller imorgen... Meen, herligheten, jeg skal vel klare å vente noen dager til....bare litt tom for ideer å finne på ...gleder meg SÅNN!!!!! Uansett barn eller ikke i helgen,så ønsker jeg dere alle en god helg;) LYKKE TIL ALLE SAMMEN=)
satser & vesla Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 Hei. Jeg har termin på torsdag, ingen tegn til modning utenom kraftige kynnere. Er spent om jeg slipper ingangsetting ved overtid eller at vesla kommer ut før den tid :-) Lykke til dere som er på overtid, krysser fingrene for at ting skjer ganske snart :-)
odavi Skrevet 6. november 2009 #10 Skrevet 6. november 2009 jeg hadde termin på mandag 2 nov. er veldig klar for at den lille skal komme i helga. men det ser ut som det lar vente på seg. tirsdag blir jeg sjekket av lege for å se om det skal settes i gang. så i løpet av neste helg er han her. jeg er merkelig tålmodig og venter spent. han veit vel selv når han skal komme.
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 6. november 2009 #11 Skrevet 6. november 2009 Termin i dag, noen kraftige kynnere i går og noen i dag men akkurat som med vesla forrige gang det. holdt på slik i noen dager, og 5 dager etter termindato kom hun:) Har vært helt avslappet opp til nå men hun kan godtkomme nå i helga!! Aller helst veldig snart, ihvertfall begynne litt liksom.. he, he noen som begynner å bli lei av denne gravidetilværelsen nå, er jo nyskjerrig på hvem som bor inni der og da;) håper spes dere på overtid kommer i gang fort og får hilst på de små snarest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå