Gå til innhold

Termidato: Idag, 6 november..men


gullet:)

Anbefalte innlegg

Ja..jeg som hadde klokketro på at jeg skulle få siste uka i oktober, her sitter jeg å jaggu meg.. ser det ut som det blir overtid! Det blei en liten smekk til meg gitt!

Hadde ikke mistanke om jeg skulle gå helt til termin i det hele tatt, så det har vært litt kjipern den siste tiden.Men nå er jeg så sprekkeklar at jeg driter i det!

Barnet har det værtfall bra i magen min, for på sykehuset etter FALSK alarm i går, trodde vannet hadde gått, men det måtte vært litt urin eller utflod.

 

Noen andre som ikke har fått til termin?

Vi får blåse opp lufta i oss igjen,så vi er klar for litt mer venting her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fortsatt her og har gått forbi 2/3 termindatoer :P

Mens termin som var 4, UL 1 termin som var 5, og nå er det bare og vente på UL 2 termin som er 8, men tror jeg kommer til å gå forbi den også gitt... Jeg var også sikker på at jeg skulle få ham før for både leger og jormødre sa at nå kan det ikke være lenge igjen (Mange falske alarmer med maserier osv), men har jeg fått? Neeeida her er jeg 2 uker etterpå og fortsatt like gravid :P

 

Så vi får vel bare smøre oss med tolmodighet til de finner ut at det ikke er så koslig inni der alikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er litt frustrerende, prøver å bevare positivismen her jeg sitter...tenker sånn at om 2 uker har vi fått bebisen uansett!

Samme her, legen sa for noen uker siden at nå kan det skje når som helst, hode var godt festet og barnet låg langt nede i bekkenet..

Har smakt på rier også,men de stoppet opp! var 6 min mellomsrom, så jeg var på vei til å ringe føden da stoppet de...jeg var skrå sikker på at det ikke var falsk alarm..men jeg ble "lurt".

 

Håper virkelig ting skjer for deg, at han kommer ut og titter på mammaen sin snart;) kan skjønne du er lei!!

 

Meen, snart skjer det vel så LYKKE til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Føler virkelig med dere!! Men, siden jeg gikk 10 dager over med første innstilte jeg meg på det og med nr 2 også. Så da vannet gikk dagen før termin ble jeg veldig positivt overrasket ;) Samme denne gangen; har ikke termin før 23, men regner med at jeg fint kan gå litt over, da blir ikke ventetiden så lang!!!

Håper dere slipper å vente noe lengere nå!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme båt som dere. Hadde tremin i går, og jeg hadde også en sånn følelse av at det kunne skje før sin tid.men nei da.

Ringte føden i går var veldig usikker på dette ang utflod/slimpropp.

De mente det var modning på gang,og i dag da jeg våknet var det mer der(slim) og mer vondt som kom og gikk... også... Stopp...

 

Så hadde et håp nå,vil veldig gjerne hilse på den lille snart.

mye tanker og mye synsing kjenning .er førstegangsfødene, og er utrolig forvirret over kroppen.

 

Men noen ord til oppmuntring mens vi venter:

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, da er du vel snart igang ma83, får bare krysse fingrene....

Har et ønske om det skal skje nå ihelgen...men vet ikke om det er vits å legge inn ønsker..hiihi.

 

Sitter her med litt smårier innimellom, er sliten å lei...de vil liksom ikke utvikle seg til å bli sikkelig! nestn så jeg gleder meg til det skal bli vondt! gaaanske så sprøtt egentlig..:P

Heldigvis er det ikke lenge igjen =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var også kjempesikker på å få i oktober. Det var lenge snakk om igangsetting før termin, men det skjedde ikke. Menstermin var 7.november, men jeg har ikke nådd ul-termin enda (15).

Jeg håper og tror at noe må skje snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg sluttet å tro at kroppen kommer i gang selv.

blir nok satt i gang onsdag eller torsdag.

nå er jeg lei, synes ikke det er noe koselig med magen lenger.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Odavi

 

Jeg tror jeg skjønner deg litt... er bare 2 dag over idag. Men er virkelig lei av disse "lure" riene jeg har hatt i det siste! Har du hatt noe av det?

Det er helt forferdelig for en førstegangsfødene syns jeg, blir liksom uttappet for energi.............. vondt gjør det og...såå STOPPER de opp.

Hadde mange rier i natt, vondt i rygg og nedre mage del. Prøvde oss med en hyrdestund igår. idag bli det trapper!!

 

Hvor langt over er du nå??

føler sterkt med deg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ jeg skønner dere.

Kjedelig å vente, selv har jeg ikke termin før om 5 dager men er ganske lei allerede. Men har fått vasket vinduer og vaska resten av huset i dag , merklig plutselig masse energi ??????? Må jo si jeg kjeder meg om dagen men gleder meg veldig til å få den lille gutten :) Men skal ikke klage er i stort sett god form......

 

Skal sende noen føde frø til dere alle som trenger det :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gullet:)

Hvordan går det med deg nå?

Jeg hadde falske rier - eller mase-rier som det også kalles, i 2 døgn før fødselen. De var intense og det holdt på 8-10 timer per dag. Slitsomt. Men på tredje dagen satte det ordentlig i gang og disse "ordentlig" riene var mye seigere og lengre, så jeg skjønte forskjell. datteren vår kom etter 16 timer med gode rier.

 

Så kanskje er ikke du så langt unna heller (eller har født allerede for alt jeg vet)

Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...